HAREPUSEN
avtrådt 010924
Helge rapporten : )
Som voksen " ,, jeg kan ikke huske at jeg har kjedet meg noen gang ?
Oppgavene står i kø ,,, til med prosjektene mine .
Ett kinesist ordtak er om at man egetlig ikke bør eie mer en 3 ting
Det er jo bare en forklaring , jeg har for mye , for mange ting
Helgene går som røy k ,UFC hoved attraksjonen er neil og caio
OMG for en kamp caio er taktisk og har en fantasktisk cardio og vinner en ren arbeids seier
Kampen anbefales ,, Det beste med allt er den sinnsyke respekten de har for hverandre
Det er det edle med sporten uten om og forberedelsene og det tekniske .Fotball fikk jeg
ikke tid til ,,
Diy prosjektet "
jakten på brukbar matchede fets er i gang . Så matche fjøla " må fram
Imens spiller subben 18hz så vidundelig at det er en fryd på de bass tunge riffa
Rett og slett imponert av horn subben, energien og renheten .Ikke minst blend in "
Lytte gleden har steget noen hakk bare med den , selv om det enda frister med noen
H30A er . )
R8cket "
med rottweiler air intake mod .
Tli den er det bare å bøye seg i hatten som weng brukte å si : )
Clean , krisp trotttle respons fra så lavt som 2,5 k .Uansett load "
Og den høres ut som ett villt dyr ; En sinna rottweiler ? : ) ved full mating ,
instant power null delay .Effekten ? Den har merkbart bedre aks ,,
Det blir lett litt for fort . Wheeliene er deilige og forutsigelige
Det beste av allt er at det funka på en EFI der alle restriksjoner er på plass
Til tross cloosed loopen og gevinsten er lavere forbruk i trottle posisjon 0-20 gr
Rottveier research sier gevinsten er positiv for AF ratio 12,7 - 14,7 i(sh )
Grafen for rc8 m dekat og ex ala rottweiler
Jeg gjrde en egen komponert mod på min aprilia sl750 .
Til syne latende umulig å tune " opp effekten
Kn og modda air intake , løfte tanken 15 mm for større scoop in "
Den fikk aksen til en 1000kubikk . )
Ellers har jeg jo gjort ett utall med dynojet / filter mod jobber på std forgasser motorer .
Nesten uten untak fungerte de flawless
No dead spots , bedre akselrasjon mer power ,, og minde avg fuel forbruk på cruise
Uansett så anbefaler jeg ikke fritt villt motor tunes / mod /eksos med mindre det er komplette
anvisniger og dyno run som viser aktual maskin før og etter : )
Og ikke minst ,, modden må være reversibel slik som rottweiler modden
Som voksen " ,, jeg kan ikke huske at jeg har kjedet meg noen gang ?
Oppgavene står i kø ,,, til med prosjektene mine .
Ett kinesist ordtak er om at man egetlig ikke bør eie mer en 3 ting
Det er jo bare en forklaring , jeg har for mye , for mange ting
Helgene går som røy k ,UFC hoved attraksjonen er neil og caio
OMG for en kamp caio er taktisk og har en fantasktisk cardio og vinner en ren arbeids seier
Kampen anbefales ,, Det beste med allt er den sinnsyke respekten de har for hverandre
Det er det edle med sporten uten om og forberedelsene og det tekniske .Fotball fikk jeg
ikke tid til ,,
Diy prosjektet "
jakten på brukbar matchede fets er i gang . Så matche fjøla " må fram
Imens spiller subben 18hz så vidundelig at det er en fryd på de bass tunge riffa
Rett og slett imponert av horn subben, energien og renheten .Ikke minst blend in "
Lytte gleden har steget noen hakk bare med den , selv om det enda frister med noen
H30A er . )
R8cket "
med rottweiler air intake mod .
Tli den er det bare å bøye seg i hatten som weng brukte å si : )
Clean , krisp trotttle respons fra så lavt som 2,5 k .Uansett load "
Og den høres ut som ett villt dyr ; En sinna rottweiler ? : ) ved full mating ,
instant power null delay .Effekten ? Den har merkbart bedre aks ,,
Det blir lett litt for fort . Wheeliene er deilige og forutsigelige
Det beste av allt er at det funka på en EFI der alle restriksjoner er på plass
Til tross cloosed loopen og gevinsten er lavere forbruk i trottle posisjon 0-20 gr
Rottveier research sier gevinsten er positiv for AF ratio 12,7 - 14,7 i(sh )
Grafen for rc8 m dekat og ex ala rottweiler
Jeg gjrde en egen komponert mod på min aprilia sl750 .
Til syne latende umulig å tune " opp effekten
Kn og modda air intake , løfte tanken 15 mm for større scoop in "
Den fikk aksen til en 1000kubikk . )
Ellers har jeg jo gjort ett utall med dynojet / filter mod jobber på std forgasser motorer .
Nesten uten untak fungerte de flawless
No dead spots , bedre akselrasjon mer power ,, og minde avg fuel forbruk på cruise
Uansett så anbefaler jeg ikke fritt villt motor tunes / mod /eksos med mindre det er komplette
anvisniger og dyno run som viser aktual maskin før og etter : )
Og ikke minst ,, modden må være reversibel slik som rottweiler modden