Harman Kardon ST7

Tønnes

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.02.2012
Innlegg
794
Antall liker
516
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
54
Hei har sett det er en slik for salg ,men jeg kjenner ikke til denne noe,noen som gjør det her ?


MVH:Tønnes
 

Guit

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.09.2009
Innlegg
1.122
Antall liker
164
Sted
Sunndalsøra
Det er enkelte her inne som kjenner til denne RABCO ST7. Det skal vist være et rakkelværk sies det. Du får vente å se når noe dukker opp med kommentarer. mvh. Guit
 

Blackstar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.04.2016
Innlegg
82
Antall liker
117
Går ut i fra ar jeg har sett samme annonse på finn.
Må innrømme at den er litt fristende siden jeg har h/k forsterker og cdspiller.. MEN ett googlesøk gjorde den litt mindre fristende. Skal være en veldig god spiller når den fungerer, men visstnok ett mareritt å justere og vedlikeholde... står litt om den her:

Harman Kardon Rabco ST-7 Linear-Tracking Turntable – Old School | TONEAudio MAGAZINE

Sitat fra linken:
Owning one of these turntables is not for the faint of heart. You either have to be mechanically adept or know a technician who can deal with the various trouble spots. Most of all, one must have patience. However, once you have it sorted out, the ST-7 is easy to use, it sounds pretty darn good and it has looks that are way past cool.

Nå er jeg i grunnen ganske så grønn på vinylspillere, holder meg til det som funker, så kanskje heller noen andre har faktiske erfaringer med denne spilleren?
 

Tønnes

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.02.2012
Innlegg
794
Antall liker
516
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
54
Takk for svar alle,jeg tror jeg styrer unna denne her ja.
 
Topp Bunn