Thanks HCS så hyggelig
tja har vel for å være ærlig ikke klart å bli helt enig med meg selv etter guruene forsvant,
har fortsatt litt delte følelser for Muse,jeg hadde tidlig i april hjemlån av Spec rsa m-99 og fikk bekreftet da at Jas som pre på Spec som effekt ble spot on,Spec uten Jas manglet Spec akk det lille jeg savnet av rørfett`` for å dra instrumenter og stemmer lenger ut i rommet,samtidig så fikk enn attacket og kildevann renheten til Spec som var en svært fasinerende kombo som bare låt logisk,
med Muse så syns jeg lyden ikke evner å spille åpent og frigjort nok, lyden forblir liksom litt klemt imellom høyttalerne og i bredde/dybde og sliter litt med å bre seg ut og frem nå er jeg veldig kritisk men ,der var guruene klart mye bedre, og fikk jo bekreftet med Jas på Spec at det ikke er Jas som tegner lyden slik men Muse,
når det er sagt så er endelig Set dac-en ankommet Ukraina og Abbas skulle avhente den snart, så jeg sitter liksom litt på vent for å se hva som skjer med totalen når den er tilbake, men jeg ser innerst inne for meg at den totale gain/støyforhold kan bli litt i overkant da jvc-ene er konstruert uten motstandere i delefilteret også så er litt følsomme for støy, og at jeg vender mot noe rørpower igjen men usikker på hva, kikket litt på den Lumley effekten til 15k som ligger ute med 6l6 rør syns den virket fornuftig for pengene, er usikker på om jeg er villig til å spare og slenge i 30k på power og
Mvh Krazy