Da er en tilbake etter en, muligens, altfor kort pause. Det har uansett vært nødvendig, opphold på steder hvor hvitekledde frakker, kanyler og desinfeksjon er en naturlig kombinasjon gjør at livet bokstavelig passerte i revy,i en periode. Da blir hifi, musikk, og nytelse litt underordnet. Heldigvis har en fått støtte av venner, også blant folk her inne, og det varmer. Nå blir det rekonvalesens en periode, og det tror jeg blir fint. Lassemann er i gang med modding av en pre jeg har kjøpt. Riktignok gammel, men den kostet 1,5 månedslønn i nåværende kurs, den gang den var ny. Lagga skal bli med å få pusset opp mine gamle Omega og Longines ur, det ser jeg frem til.
Så ja, en føler seg litt klemt av livet.. Men det gjør en istand til å sette virkelig pris på det. Sesongen for bil-hobby er også over, ihvertfall kjøring. Da blir det vel litt skruing..
Sparkler Audio ble solgt. Så nå trenger jeg et cd drev. EMC UP? Hmm.. Vet ikke, kikket litt på bevisfrond sin Rega. Men hatet å vente 8 sekunder på den, og vil sikkert hate det igjen..
Heldigvis er det litt på tv. Nye Disney+ med Mandalorian er smått genial. Hovedserien er alikevel på HBO. Ridley Scott, stor fan av han..