Litt mer infoDette så stilig ut HC, her må du fortelle mer? .)
mvh
Ser det for meg. Du svett og muskuløs trekker dette vakre beiste opp den trange trappa til loftet. Jepp, dette er mannehaifai. Ingen av motorens glattbarberte syngedamer på den! Village People!Tok mot til meg i dag, takk store Gud, for bærehåndtak.. Ca 60 kg hengende i et par tynne veike armer... Svett og lodden fikk jeg den på plass..
Skrur på tre brytere bak før jeg trykker inn den lille firkanten foran som lyser stille hvitt mens påslaget får taklyset til å blinke.. Tenker først "sirup"... Varmt, tregt.. Så inn på kjøkkenet, blings, kaffe og en skvett juice. Ut igjen, himmel og jord, det er selve storhavet som tar imot meg.. Aldri hørt så stor forskjell på kald og varm.. Så får jeg se om en amp til 18000 euro i produksjons året forsvarer en slik pris den gang, som nå..
Vis vedlegget 706088
Er kanskje en av de peneste SS amp jeg vet om. Svær.. Og gjennomført. Må gi den tid, mister Jeff Rowland, så får jeg vurdere noe annet. Parasound? Store Magnepan liker ihvertfall effekt, det kan jeg si etter lett testing.
Vis vedlegget 706089
Folket som breker om kun sort kan gå å legge seg, dette er lekkert..
Vis vedlegget 706090
Men køntri er fortsatt ikke noen favoritt..![]()
Hehe Tosken, du kan få sagt detSer det for meg. Du svett og muskuløs trekker dette vakre beiste opp den trange trappa til loftet. Jepp, dette er mannehaifai. Ingen av motorens glattbarberte syngedamer på den! Village People!
Jeff Rowland har en viss status av en grunn ja, men etter at han begynte med klasse D ble jeg hekta av. Liker de gamle best, men de må serves. Fikk skjema og råd av Jeff selv på denneStore Jeff Rowland på Sonus Faber er bærre lekkert,så også på maggis tror jeg
![]()
Jeg liker blomster jeg, har bare ikke peil. Men poster en kvast til deg blues, det har du fortjent, med forslag til mye artig musikk. Vil nok, og, forbinde deg med James Last.. Du vet selv hvorfor..Vi tar oss av blomstene. Don't worry.
Skjønte at Rotelen røk ut. Litt tørt, kanskje?
Gratulerer med Rowland.
Utrolig flotte saker. Tror det blir bra lydmessig også. Kan ikke tenke meg noe annet.![]()
Ja, håper corona slipper iløpet av 2021,så 2022 kan bli bra for alle. Alltid trivelig med besøk av deg. Så er jeg spent på om din nye pre vil matche Rotel. Jeg tror den er god og med mange spennende muligheter.Rå amp HCS og du burde ta meg på ordet angående løsning for å slippe den trappa. Den er på ingen måte ideell for din hobby, som jeg smått smått har erfart.
Takk for den korte praten i helga, turen gikk noe redigere hjem da mørket fort gir litt tyngre fot. Ser frem til vi møtes igjen, håper vi da har bedre tid for sosialisering og at epidemiens håndjern på vår frihet har ebbet ut.
Village People? Fikk mer vibber hit:Ser det for meg. Du svett og muskuløs trekker dette vakre beiste opp den trange trappa til loftet. Jepp, dette er mannehaifai. Ingen av motorens glattbarberte syngedamer på den! Village People!
Går visst ikke så bra med han far Teutel.
Ja tror det vil bli bra med den preampen, og mulig den også bidrar til at Tannoy for oppholdstillatelse en stund tilJa, håper corona slipper iløpet av 2021,så 2022 kan bli bra for alle. Alltid trivelig med besøk av deg. Så er jeg spent på om din nye pre vil matche Rotel. Jeg tror den er god og med mange spennende muligheter.
Du har ihvertfall bil til å gi på litt.. Selv om det er feil merke![]()
Jeg liker bildet, men er misunnelig.. Her ligger det ihvertfall 40 cm snø, det er kaldt om nettene og glatt på småveiene om dagen... Men blomster er pent okkesom..Tror jeg..Var det noen som nevnte blomster ?
Jeg kan rapportere om at våren er kommet og at det spirer og gror her i sydvest.
Vis vedlegget 706102
Jeg liker blomster jeg, har bare ikke peil. Men poster en kvast til deg blues, det har du fortjent, med forslag til mye artig musikk. Vil nok, og, forbinde deg med James Last.. Du vet selv hvorfor..
Vis vedlegget 706099
Rotel føles raskere, på en måte, men mangler noe av Jeff sin autoritet. Oppløsningen kan muligens være høyere på rotel, men jeg savner ikke noe. At jeg fikk parret rørpre uten at det ble tull med gain var og et stort pluss![]()
Godt du har gitt meg ett eks en gang... Skal spilles med omhu i sommervarmen..Vis vedlegget 706103
Har kommet inn en Voodoo Party til nå.
Perfekt for grillfesten i hagen.
Som Santana på speed.
Løp og kjøp, - men det er ikke så lett å finne den til 10 kr lengre...![]()
Innenfor biker-verden er jo det så tett opptil Village People du kan komme
AGD ampene spilte så absolutt interessant på hotell Mariott under Mûnchen messa i 2019 minnes jeg.
Herremannen har jo forfrisket seg relativt godt med homofile globoider (anabole steroider) som over tid kan gi noen mindre ønskelige bieffekter.Går visst ikke så bra med han far Teutel.
Fy som tiden flyr, men står stille. Nå vil jeg til Munchen snart igjen...AGD ampene spilte så absolutt interessant på hotell Mariott under Mûnchen messa i 2019 minnes jeg.
Men da så de slik ut:
Vis vedlegget 706181
Og sånn ca. ser GaNTube innmaten ut. Spennende!
Vis vedlegget 706185
Stemningsbilde i drift.
Vis vedlegget 706186
2022... Men det går fort. Håper jeg..Fy som tiden flyr, men står stille. Nå vil jeg til Munchen snart igjen...![]()
Nett er ordet... Skal sies at det er sjelden jeg har svette så mye for å få en amp opp trappa her. Sittet å hørt litt i kveld. Det er en slags lettflythet som jeg sjelden har hørt før. Mange amp blir mer kantete, for å bruke litt klønete ord, mens her er det som tykk fløyel som glir avsted.. Men den blir varm, nesten så jeg ikke kan legge labbene på toppene.. Neste nå er å teste litt innstillinger. Usikker på om high eller low skal brukes... Hmm...Gratulerer med Jeff Rowland HC. Den så liten og nett ut...
Grattis, den der ser virkelig lovende ut!Nett er ordet... Skal sies at det er sjelden jeg har svette så mye for å få en amp opp trappa her. Sittet å hørt litt i kveld. Det er en slags lettflythet som jeg sjelden har hørt før. Mange amp blir mer kantete, for å bruke litt klønete ord, mens her er det som tykk fløyel som glir avsted.. Men den blir varm, nesten så jeg ikke kan legge labbene på toppene.. Neste nå er å teste litt innstillinger. Usikker på om high eller low skal brukes... Hmm...
Vis vedlegget 706233
Ja, min ser sånn ut bakfra og. Men slike spikes kommer ikke på, da jorder jeg den fast for godt..![]()
Funker ikke all verden på Maggie. På små Kudos var de spretne, mer klasse D en rør og fylde. Men artige. Det blir, som alltid, en smakssak... Alikevel kan jeg ikke helt fri meg fra at konseptet minner litt om bilde under i overført betydning..gratulerer med jr!
det er en bøs amp.
de andre snålingene har jeg aldri sett før.
transistorkrets bakt inn noe som ligner et rør for moroskyld?
Sa brura... Men ja.. Kombinasjonen av stadig eldre gubbe og tyngre forsterker anbefales ikke. Med flight case er det nærmere 80 dødvekt.. At en vil seg selv så vondt.. Heldigvis er det snart sommer, da kan en gå litt mer turDet var da svære greier.
Ut på tur i skog og mark med ampen på slep? Og nå når jeg ser det flotte bildet av føttene dine så kom jeg på den gamle svenskegreia. Men jeg prøver på norsk. ‘Jeg har så store føtter, samme hvor langt jeg spøtter, så treffer jeg mine føtter’.Sa brura... Men ja.. Kombinasjonen av stadig eldre gubbe og tyngre forsterker anbefales ikke. Med flight case er det nærmere 80 dødvekt.. At en vil seg selv så vondt.. Heldigvis er det snart sommer, da kan en gå litt mer tur
Vis vedlegget 706409
Stort og prangende?Gratulerer med fet forsterker. Forhåpentligvis spiller den som den ser ut.
/Ruby![]()