Det nærmer seg jul, Dragen vasker og jeg får beskjed om å sitte på ræva..
. Hadde ting gått som planlagt hadde jeg sittet ved foten av Mount Kenya med en GT og flodhest og giraff rett i nærheten. Istedetfor sitter jeg på bøgda med Farris, bikkja snorkende og luften av furunål. Men klager ikke, sett mye film og serie. The Witcher på Netflix er god tidtrøyte..
Takk for hyggelige hilsener, de settes stor pris på. De kommer på pm,sms, telefon og andre plattformer, veldig trivelig.
Da cardas la ut audiofile innspillinger på torget kikket jeg innom annonsen. Ble overrasket, hadde jo bare en av de fra før. Er jeg ikke "audiofil" nok?
.. Hmm, nå har jeg de ihvertfall, så da kan jeg høre hva det fuss is about.. Har vel hørt litt ifra disse albumene før men..
At jeg fikk hanka med meg 20 andre skiver til ingen penger da jeg var innom svigers var og greit. Vurderer sterkt hva jeg gjør med vinyl, er for mye plunder synes jeg. Slå på, trykk play, lytt... Det er slik jeg vil ha det..
Får gå noen runder, bruker en ikke ting så har de liten verdi. Så også med vinyl som jeg ikke finner overlegen, bare annerledes på en måte som jeg ikke helt sympatiserer med. Livet er for kort for å søke noe en egentlig ikke vil ha.. Så plutselig er NAS borte.. Eller kanskje ikke. Først jul..