Er vel ikke så rart egentlig... Kul bil, men som med konas Z4 unngår jeg å kjøre den med mannlig passasjer, i sær med taket nede.Artig når Dragen insisterer mer på denne bilen enn det jeg gjorde selv.
Du har et poeng...Er vel ikke så rart egentlig... Kul bil, men som med konas Z4 unngår jeg å kjøre den med mannlig passasjer, i sær med taket nede.
Samme faen, kul bil er kul bil bare bruke den riktig. Og så er det kult å leke med farger. Svarte og sølvgrå biler er for tørrpinner og pingler.Du har et poeng...
Den går vel såvidt over 250,men dette er ingen landeveis cruiser. Derfor vi skal ta masse småveier med panoramglass-taket vidt åpent, kose oss. Liker mye mer svinger jeg, enn rett frem . Gi seg selv noen utfordringer...Samme faen, kul bil er kul bil bare bruke den riktig. Og så er det kult å leke med farger. Svarte og sølvgrå biler er for tørrpinner og pingler.
Kommer dragen til å filme deg i 250+?
Visste du var en bra fyr . Siden jeg er litt interessert i ting som brummer har jeg gjort litt research. Eventuri intake og omprogrammering av ECU kunne vært spennende. Men mistenker at 300 hk på forhjulene blir litt voldsomt ... Og så tror jeg Dragen blir litt "sur" om jeg blir for "aktiv" med hennes bil...Herlig bil
mvh
inhabil MINI- eier
Bra fyr!!? Nei, det vil jeg ikke ha på meg!Visste du var en bra fyr . Siden jeg er litt interessert i ting som brummer har jeg gjort litt research. Eventuri intake og omprogrammering av ECU kunne vært spennende. Men mistenker at 300 hk på forhjulene blir litt voldsomt ... Og så tror jeg Dragen blir litt "sur" om jeg blir for "aktiv" med hennes bil...
Vis vedlegget 830522
Uffda, røyk det fete Ayon drevet ut døraTakk V, med sine ca 230 hk og lite vekt er den særs gøyal.. Flyselskaper har jeg eid aksjer i to ganger, og begge gikk skitt .. Så de har jeg gitt opp.Solgte Ayon fordi jeg følte den ble litt for råflott som drev. Nå har jeg fått tak i et , er vel egentlig en integrert cd spiller, som jeg alltid har ønsket meg. Størrelsen er litt lik din Project @soundscape . Bilde fra nettet..
Dette er ikke en "S", men en John Works edition. Det vil si at den er tunet enda litt kvassere enn "S" .Jeg er enig med deg , det er nok punch, og henger greit på. Tok ut "katten" igår. Artig med så forskjellige biler. De er omtrent like raske, men det er måten de gjør det på. Mini med umiddelbar respons og lettkjørt, Jaguar med mer flyt men som og krever mer av sjåfør pga størrelse og tyngde, og ikke minst alder.. ArtigJa.... glemte selvfølgelig det viktigste........
Stort tillykke med Mini´en. Nice paint job btw .
Og ta´ det med lite erfaring herfra (kompissen nede ad veien leasede en Cooper uten S i 6 mdr):
Du vil ikke ha´ 300HK på forhjulene i den bilen.
Han prøvde ut S-modellen først....... i regn, og da gikk han rett på standard Cooper.
Men den har greie køreegenskaber, og med et hjul heeeelt ute i hvert hjørne, what´s not to like?? .
Happy cruising i sommer
Ble litt for flott for en enkel kar fra bygda å bare ha Ayon som drev. Sony skal testes, så får vi se, Tron er vel den boksen jeg er mest "glad i" , om en kan tilkjenngi følelser for en død bok i oppsettet.. Anonym og sort, men likevel en favoritt.. Kommer nok noen bevingende ord og en Sony flyvende på dynga om det ikke funker..Uffda, røyk det fete Ayon drevet ut døra
Det gjorde seg aldeles ikke bort sammen med Tron Seven DACen og resten av kjeden.
Men Sony spillerne sine drev fra 90-tallet og tidlig 2000 - tallet skal man heller ikke kimse av.
Spent på å høre hva du mener hvordan dette låter sammen med den rå DACen din HCS.
God tur nedover til Tyskland. Gå nå ikke banans på "autobahn".
Jeg tror du er inne på noe at fruen skal få bestemme over eget kjøretøy siden den er hennes.
Så skal du se at det fortsatt vil gå deg godt i heimen
De "nye kattene" er ikke så verst endda.
Prøvde for noen år siden en spritny S-type med allt det nye.
Var spesiellt imponert over dens tracktion control. Prøvd på en tilkjørsel fra småvei til landevei.
Fritt utsyn til begge sider. Provokerte den/kastet den ut på nesten 90 graders vinkel med tett på 100 Km/t og
mitt i svinget trådt speeder´n helt i bunn. Ikke skyggen av mislyd fra noen av dekkene = full tracktion. Faen så bra.
Også "Limo" affjedring når du kjørte "stille" og nermest stiv som et brett ved 250 Km/t. Virkelig morro å prøve
Min "R" bruker mer bensin.. Ikke rart en har blitt glad i nudler og knekkebrød..Nei.... du ramte sømmet på hodet.
Med dagens bensinpriser, er de veldigt lite attraktive. Synn egentlig
Husker ikke, hvilken jeg prøvde, men gutten sa, at det var den største av de nye, så sikkert "R" ja.