Hegel h 190 Klipsch Heresys lll hvilken høytalerkabel.

C

cruiser

Gjest
Det er vel et større problem for rekruteringen at nye medlemmer tror at medfølgende strømkabel i sitt nyinnkjøpte produkt ikke er bra nok. Enn at vi krangler. Det er tydelig at man har blitt feilinformert i løpet av kjøpsprosessen.. noe som fører til at mange ikke drar i avtrekkeren i det hele tatt. Har snudd i mange hifisjapper jeg opp igjennom årene når snåsalyrikken henger løst.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.158
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
For å gi min mening, ikke legg noe særlig penger i kabler nå. Etterhvert får trådstarter kanskje anledning til å teste selv om det har noe for seg eller ikke, uten å måtte ta et valg før test er gjort. Selv har jeg ikke testet strømkabler så jeg kan ikke uttale meg.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.771
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
kimber 4tc er et utmerket valg.
jeg har kastet ut mange dyre kabler til fordel for 4tc opp gjennom årene.

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
41.507
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Det er de jeg har brukt i ganske mange år også. De gjør ingen ting galt. Teoretisk sett vil såpass kapasitive kabler som dette gi noe flatere frekvensgang gjennom diskanten enn induktive (f eks Naim NACA 5, eller forskjellige van den Hul), men jeg tviler på at det gjør noen hørbar forskjell her. Uansett, et godt valg.

tombj

Medlem
Ble medlem
02.01.2018
Antall liker
16
kimber 4tc ble valg etter anbefalig og en grei pris . Uansett tror ikke det er mulig og velge en bedre kabel til denne kombiasjonen høytaler & forsterker ,

By the Way først etter og ha hørt anlegget med Duke Ellington Jazz Party ,,, skønte jeg hva klipsch med horn har av kvaliteter og by på ,WOW

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Antall liker
3.443
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Til trådstarter:

Skaff deg noen billige kabler, Clas Ohlson, Biltema eller lignende, gjerne et tvinnet par av vanlige intstallasjonsledninger, PN 2,5mm, kjenner du en elektriker ordner han de ganske sikkert gratis.

Føler du for å teste ut andre kabler så behold den du velger av de over nevnte som grunnreferanse. Ut over det - stol på ørene dine.

Det eneste som er magisk med svindyre Sci-Fi kabler er prisen,,,,,

Min favoritt, hjemmesnekret PN 2,5mm
PN_KABEL.jpg

Topp Bunn