hehe, har hele sentralen spist sinna/iritere -piller?

kise

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.03.2008
Antall liker
19
Er så mye oppgulp og furtne tråder, Noe av gleden må jo være at vi ikke alle har samme mening.

Heldighvis var noen uenige når en trodde at jorden var flat, tross alt så var det fakta at jorden var flat, i alle fall så allmenheten det slik.
(Jeg liker fakta, og ville nokk vært med på at jorden var flat men nå i dag vet vi jo at den er rund.)

I det siste har jeg følt trådene som det er aktivitet i går mere mot diskusjon av diskusjonen selv, og skjeldnere og skjeldnere inneholder Hifi-tema.

Eller om diskusjonens diskuterte tema ble diskutert på et nivå som gjør at en moderator skal gjøre noe eller ikke.
(fremmedord = <a href="http://no.wikipedia.org/wiki/Moderator">Moderator</a>)
Og hvis det er gjort noe med.... Ja da er heldighvis er tråden reddet.
For da kan vi jo diskutere modereringen litt til, for det er sikkert noe en stakkars moderator har missforstått eller ikke fått med seg, så da er det greiest å diskutere det tema litt til... helst i samme tråd, slik at senere søk eller oppslag i tilsynelatende spennede tråder blir totalt håpløst.

og får ofte denne følelsen:

At det er radom tråder som inneholder svada og evige diskusjoner for surhetens skyld, er greit nokk i Off topic, men må de oppstå inni allerede ganske godt definerte tråder?

Jada, jeg vet De som er sinte vil forbli sinte, jeg blir ikke mindre sint hvis jeg blir spurt om jeg er sint jeg heller...
men må en alltid si at en hater noe, vær gang.. alle som har snakket med meg om hifi vet at jeg ikke ville valgt en klasse D forsterker, uansett hvor god den er, hode mitt vil nekte meg å like den, dumt som det enn er.

Men jeg behøver ikke si ifra i alle tråder om forsterker at jeg ikke liker klasse d, uansett om argumentene hadde vært gode eller ei.

ett godt tips kan være å se denne videoen:

S

Supertramp

Gjest
Veldig bra!!

Og denne kjente musikkvideoen kan kanskje passe:

[video]WlBiLNN1NhQ[/video]

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.999
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Spørs vel om printerne hos fastlegene rundt omkring går tomme for blekk fremover......og apotekene må bestille konteinere med antidepresiva.

Her nytes store doser antidepresiva i form av nydelig musikker på vinyl og hvilepulsen er rimelig fin.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.646
Torget vurderinger
23
Tenk å klare bortimot 500 (!!) innlegg på tre - 3 døgn på en så dum sak som en tidsbegrenset utestengning!

Har ikke finsjekket, men jeg tror denne raten må være rekord m.h.t. til diskusjon om noe som strengt tatt IKKE er relatert til spesifikk lyd og eller utstyr.

Har noen vært gris, så får de vel få seg en på kjeften, da. Uansett hvem det er. Høvdingen inkludert. Og hvem eier HFS??? Er det Høvdingen eller alle kjeftausene? Det er ihvertfall helt frivillig både å skrive og lese her. Ikke koster det noe for ikke-bransjerelaterte heller.

Tenk om man fikk kanalisert alt raseriet, indignasjonen, ironien og engasjementet denne saken har trigget, og benyttet den energien til noe positivt?

Forøvrig stor applaus til laugsbrødre i Hornalliansen og OVK, som stort sett glimrer med sine fravær i den tråden. Så heldigvis har ikke hele sentralen spist sinnapiller ;D ;D ;D ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Tør jeg gjøre trådstarter oppmerksom på at eneste tråden jeg har startet her i dag har tittelen "O glede", og handler om at fred i Irak? Desverre ser det ut til å være lengre fra en løsning på konfliktene her på hfs.

kneip

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.04.2010
Antall liker
0
Strengt tatt er det jo bare et en, kanskje to furtetråder om dagen. Slæpp off. Masse andre fine tråder å poste i.

yellow

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
288
BT skrev:
Tør jeg gjøre trådstarter oppmerksom på at eneste tråden jeg har startet her i dag har tittelen "O glede", og handler om at fred i Irak? Desverre ser det ut til å være lengre fra en løsning på konfliktene her på hfs.
Enig.
Hvor er UNIF (United Nations Internet Force)?
En fredsbevarende styrke på 300 mann hadde nok gjort susen her på hifisentralen :)
//y

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo
Tjaa, den engasjerer jo veldig mange ;)

Det er vel bare å lese andre tråder, hvis man føler seg støtt!

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Antall liker
59
Sted
Modum
Det er nok mye dustepulver også.
Snart halvparten av innleggene i utestengelsestråden er folk som oj'er seg over at det er j&¤la mange innlegg i tråden. At de gidder.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
BT skrev:
He, he intet er nytt under solen.
Denne hobbyen får merkelig nok fram utrolig mye irritabelitet og sinne.

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Det er jo vennetråder for ditt og datt og besøkstråder, hjemme hos oss reportasjer, så det er vel greit med noen tråder hvor vi kan få ut litt aggresjon, frustrasjon hvis man ikke har noen kolleger eller kjæledyr å hakke på. ;) Å hakke på andre er vel en del av naturens orden. 8)

Det gjelder å hevde sin egen potens ;D.

Å debattere og bøye seg av for det beste argument, nei sånt fungerer ikke verden.

Makt definerer virkelighet. Virkeligheten (den sosiale) er konstruert.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.158
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
yellow skrev:
BT skrev:
Enig.
En fredsbevarende styrke på 300 mann hadde nok gjort susen her på hifisentralen :)
//y
Og du tror det holder med 300 mann for å stagge HFS-horden? Dream on... ;)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
baluba skrev:
yellow skrev:
BT skrev:
Enig.
//y
Og du tror det holder med 300 mann for å stagge HFS-horden? Dream on... ;)
Ingen kan stagge oss! 8)

gormj

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.12.2008
Antall liker
315
Sted
Trondheim

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
20.922
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Snø i Tromsø? :eek:
Huff, en laaang vinter.... :p

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.170
Torget vurderinger
0
FAN I HÆLVETE !! SKAL DET IKKE VÆRE MULIG Å BLI LITT LETTERE IRRITERT HELLER NÅ !!

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg ble klemt mellom dørene på bussen i dag tidlig. Sjåføren reagerte med et skuldertrekk. Jeg var irritert helt til jeg fikk fortalt ham at han var en idiot.

Nå er jeg i balanse igjen. ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Spiralis skrev:
FAN I HÆLVETE !! SKAL DET IKKE VÆRE MULIG Å BLI LITT LETTERE IRRITERT HELLER NÅ !!
Ingen vits i å prøve - man må være nordlenning for å kunne det der.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
I min snevre virkelighet er nordlendinger begrenset til folk fra nordland fylke, som i nordlendingen.no, mens nordlenninger inkluderer også folk fra troms og finnmark, som i nordlenningen.no. Men jeg er ikke sikker på om dette stemmer. Dog er det fint om jeg får hisset på meg noen nordlendinger in denne tråden, bare ikke kjerringa fra indre troms hisser seg opp... :eek:

Nex

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.07.2007
Antall liker
94
[video]efOf1DpIXsQ[/video]
.

Topp Bunn