Politikk, religion og samfunn Helgeland - NRK-helgeunderhaldning - kva meiner foket?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.759
Antall liker
8.068
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg har sett at Hifisentral-festlyden er i stand til å generere sterke meingar om t.d. "Brille". Så kvifor ikkje om programmet "Helgeland"? Etter at Dickie Dick Dickens og denslags vart flytta, er det berre Popquiz, Aude Øy, P.I.L.S og dette som utgjer laurdagen sitt radiotilbod.
Hyllest til Kari Slaaatsveen?
Ramaskrik?
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
35.231
Antall liker
20.101
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Slik jeg forstår det, er det i dag det aller siste Helgeland.
 

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
10.386
Antall liker
6.104
Sted
Holmestrand
  1. Bare så det er sagt: Kari Slaaatsveen er et strålende eksempel på kvinners fortreffelighet.
  2. Når hun da medvirker i programmer som Englefjes og Helgeland så støtter det pkt 1 og vice versa.
  3. I følge pkt 1 så er programmer med Kari Slaatsveen bra!
  4. Knut Folkestad er også vel verdt å låne øre til
  5. Helgeland oppleves som avslappet og ekte.

Summa sumarum: Helgeland er klart godkjent. Har hørt mye på det, og kost meg med musikk og underfundige kommentarer.

:)

 
Sist redigert:
J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Kari S. er en flott programleder og dame. Men jeg synes de forskjellige radiprogrammene hun leder har en tendens til å bli litt for like, men hun er et friminutt oppi alt annet.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
41.503
Antall liker
89.296
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
99
  1. Bare så det er sagt: Kari Slaaatsveen er et strålende eksempel på kvinners fortreffelighet.
  2. Når hun da medvirker i programmer som Englefjes og Helgeland så støtter det pkt 1 og vice versa.
  3. I følge pkt 1 så er programmer med Kari Slaatsveen bra!
  4. Knut Folkestad er også vel verdt å låne øre til
  5. Helgeland oppleves som avslappet og ekte.

Summa sumarum: Helgeland er klart godkjent. Har hørt mye på det, og kost meg med musikk og underfundige kommentarer.

:)

Tiltredes.
Blandt de tre beste å lytte til på NRK P1. De to andre er Hr. Friis og Hr. Bjelke. (Og som en meget god kåsør er Arne Hjeltnes) Jøss, da ble det fire, men sistnevnte er ikke programleder
 

rojami

Medlem
Ble medlem
20.01.2011
Innlegg
21
Antall liker
23
Kari Slaatsveen har også begått radioklassikere som "Irma 1000" og "Holger Nielsens Metode". Leder nå "Kveldsmat" som er absolutt verdt å lytte til.

Kveldsmat - NRK
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.002
Torget vurderinger
0
Kari Slaatsveen har også begått radioklassikere som "Irma 1000" og "Holger Nielsens Metode". Leder nå "Kveldsmat" som er absolutt verdt å lytte til.

Kveldsmat - NRK
Kveldsmat er vel lagt ned. Mener jeg hørte på den siste sendingen i forrige uke!
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.143
Antall liker
8.509
Torget vurderinger
1
Helgeland har for mye dårlig musikk i motsetning til Englefjes....
 
Topp Bunn