tyst er din spesialitet ja, uten tvil.tyst er lett
det er min spesialitet
nye likerettere og BG på glød så er mye gjort
forresten er det dc glød eller kommer glødespenning rett fra trafoen?
mvh
Leif
Har noen likeretterbroer liggende som jeg tenkte å sette inn.
https://www.elfaelektronikk.no/elfa3~no_no/elfa/init.do?item=70-000-72&toc=19015
bruker dem i dacene. Fungerer godt der, tåler masse spenning og virker ikke å gjøre noe galt. Men likerettere er noe jeg ikke kan noe om. Uansett så er jeg åpen for alt, og har du gode erfaringer med disse så er jeg rimelig sikker på at det vil stemme for meg også.Har noen likeretterbroer liggende som jeg tenkte å sette inn.
https://www.elfaelektronikk.no/elfa3~no_no/elfa/init.do?item=70-000-72&toc=19015
ok
vet ikke noe om de, men vet at MUR860 er valgt ut i en omfattende lyttetest av copland for noen år siden og det stemmer i mine ører
de dropper litt mere enn de andre men de låter sykt bra så om trafoene leverer nok er jeg ikke i tvil
hvor høy spenning er det egentlig til disse likeretterne? MUR finnes for høyere spenninger og
så bør oså man bypasse hver diode med noe støydempende ala silver mica eller 100nF polypropper
mvh
Leif
Sluket jeg trodde du bare drakk Cola og sånn gul dessertvin?
lignet litt på spillolje i båten?
mvh
Leif
Åja? Noen som har gjort leksene sine her? Eller fattet et snev av interesse for de gode sakene?Sluket jeg trodde du bare drakk Cola og sånn gul dessertvin?
mvh
Leif
Ikke bare gul... den heter Lammershoek
Jeg er IKKE pre dementÅja? Noen som har gjort leksene sine her? Eller fattet et snev av interesse for de gode sakene?Sluket jeg trodde du bare drakk Cola og sånn gul dessertvin?
mvh
Leif
den er jævlig god forøvrig spesielt til dessertSluket jeg trodde du bare drakk Cola og sånn gul dessertvin?
mvh
Leif
Du har blitt lurt Fingerden er jævlig god forøvrig spesielt til dessertSluket jeg trodde du bare drakk Cola og sånn gul dessertvin?
mvh
Leif