Takk BBGratulerer så meget med et nytt system på plass. Ser bra ut! Den Kinki Dac`n gjør akkurat det en DAC skal gjøre, hverken mer eller mindre. Og det hele er bra pakket inn og priset fornuftig.
-BB-
O
Takk BBGratulerer så meget med et nytt system på plass. Ser bra ut! Den Kinki Dac`n gjør akkurat det en DAC skal gjøre, hverken mer eller mindre. Og det hele er bra pakket inn og priset fornuftig.
-BB-
Ove hører på Tidal, de digitalbitene går nok igjennom Kinkien.Mulig jeg spør dumt nå men ser ingen cd spiller/drev? hva blir dacen brukt til?
mvh
Aha men så ingen streamer heller men den er nok der en plassOve hører på Tidal, de digitalbitene går nok igjennom Kinkien.Mulig jeg spør dumt nå men ser ingen cd spiller/drev? hva blir dacen brukt til?
mvh![]()
Den ligger under benkenAha men så ingen streamer heller men den er nok der en plassOve hører på Tidal, de digitalbitene går nok igjennom Kinkien.Mulig jeg spør dumt nå men ser ingen cd spiller/drev? hva blir dacen brukt til?
mvh![]()
mvh
Gratulerer med flott REF 75SE, det nok den ampen jeg angrer mest på å ha solgt. Vet ikke om rør ampen er så glad i å stå på gulvet med alle rystelsene som er der....
Takk StrømlingGratulerer med flott REF 75SE, det nok den ampen jeg angrer mest på å ha solgt. Vet ikke om rør ampen er så glad i å stå på gulvet med alle rystelsene som er der....
Er fornøyd ja,dette blir nok til over julBlir bra dette Oveblir plass til en del plater der ja.Ellers fornøyd med oppsettet?
mvh
Dette trodde jeg vi hadde diskutert, EVO. Den skal opp på en amp-stand.Takk StrømlingGratulerer med flott REF 75SE, det nok den ampen jeg angrer mest på å ha solgt. Vet ikke om rør ampen er så glad i å stå på gulvet med alle rystelsene som er der....Det ble 30cm og ikke 25cm så da har jeg plass til LP plater der
O
Den skal ikke stå der permanent bare til jeg kommer på noe lurt sted og ha den
O
De vokser ikke på trærDette trodde jeg vi hadde diskutert, EVO. Den skal opp på en amp-stand.Takk StrømlingGratulerer med flott REF 75SE, det nok den ampen jeg angrer mest på å ha solgt. Vet ikke om rør ampen er så glad i å stå på gulvet med alle rystelsene som er der....Det ble 30cm og ikke 25cm så da har jeg plass til LP plater der
O
O![]()
Vis vedlegget 558620
Med myk avkobling (SD puter) mot gulvet. Ikke spikes som på bildet.
Jammen jammen er det du som bor her???Dette trodde jeg vi hadde diskutert, EVO. Den skal opp på en amp-stand.Takk StrømlingGratulerer med flott REF 75SE, det nok den ampen jeg angrer mest på å ha solgt. Vet ikke om rør ampen er så glad i å stå på gulvet med alle rystelsene som er der....Det ble 30cm og ikke 25cm så da har jeg plass til LP plater der
O
O![]()
Vis vedlegget 558620
Nei, men... Jeg bestemmer litt. Ikke sant!? Please?Jammen jammen er det du som bor her???Dette trodde jeg vi hadde diskutert, EVO. Den skal opp på en amp-stand.Takk Strømling
O![]()
O
Figge Noen som fører dette i Norge?Dessa ser fina ut inte hiskeligt dyra heller.
NEO HIGH END - speakers and audio tables
Okay litt da!Nei, men... Jeg bestemmer litt. Ikke sant!? Please?Jammen jammen er det du som bor her???Dette trodde jeg vi hadde diskutert, EVO. Den skal opp på en amp-stand.Takk Strømling
O![]()
O
Vet icke. Nytt märke på Perfect Sense, prata med Marcus så hjälper han dig.Figge Noen som fører dette i Norge?Dessa ser fina ut inte hiskeligt dyra heller.
17000kr for en Amp Stand!!!Dessa ser fina ut inte hiskeligt dyra heller.
Det finns olika nivåer/serier, hela racks för runt 10000:-.17000kr for en Amp Stand!!!Dessa ser fina ut inte hiskeligt dyra heller.
NEO HIGH END - speakers and audio tablesdet ER hiskeligt dyrt Figge
O
Vanskelig nøtt verken fugl eller fisk , kan det være noe Sansui ?Dette ble bra Ovehva er det som står i hyllene av vintage snadder?
God helg
mvh
Som El Laban sier,SansuiDette ble bra Ovehva er det som står i hyllene av vintage snadder?
God helg
mvh
Takk,Terje-A er fornøyd jegDet der ble jo riktig så bra, alltid vanskelig å holde orden på alle remediene vi har![]()