Jøss, kjøper fra Bergen?
|
Jøss, kjøper fra Bergen?
Solgt både spiller og vinyl
DD er konge, det har nok andre grunnerSolgt både spiller og vinylBle det så kjedelig med DD spiller?
![]()
Ble solgt på FinnOg så jeg som hadde gledet meg til å kjøpe 40 varianter av DSOTM!
Kan man spørre gjennom hvilken kanal du solgte?
Hadde bare 12Og så jeg som hadde gledet meg til å kjøpe 40 varianter av DSOTM!
Kan man spørre gjennom hvilken kanal du solgte?
Og esoteric byttes med hva?![]()
Klart det er, men her kunne jo en oppegående kar tjent pengerKronekurs kan jo være en medvirkende årsak.
Rakk knapt å reagere jo... borterart ingen i Noregs land kjøpte det
Da er du treg, de lå ute i en uke før de ble solgtRakk knapt å reagere jo... borte
Ja, litt...Da er du treg, de lå ute i en uke før de ble solgt![]()
Er ikke den fin da?!En epoke er over, vinyl borte, en 70 talls receiver står for musikken. Kan det bli værre ?
Vis vedlegget 1108304
Jo som pyntEr ikke den fin da?!![]()
Ja det var det, derfor jeg ville ha en i pyntehyllaI ungdomstiden var det jo "gromt" å kunne gå på Audioscan å kjøpe seg en Nikko![]()
Der kjøpte jeg mitt første skikkelige oppsett som 13 åringI ungdomstiden var det jo "gromt" å kunne gå på Audioscan å kjøpe seg en Nikko![]()
Gode tiderDer kjøpte jeg mitt første skikkelige oppsett som 13 åringPre/power og eq
mvh
Får du inn noe på FM eller AM båndet?En epoke er over, vinyl borte, en 70 talls receiver står for musikken. Kan det bli værre ?
Vis vedlegget 1108304
De er jo bøse at beskueKompissen i Belgia kjøpte seg en Nikko NR-1415 hos Audioscan, da den kom.
Den fikk avløse en Beomaster 4000-2.
Bedre....?Njahh..... Noe høyere output på et par JBL L26 Decade.
Vis vedlegget 1108334
BTW....... Den funker ennå![]()
Tja som hos deg omtrent, mye skurr i toppenFår du inn noe på FM eller AM båndet?
Det var faktisk et seriøst spørsmålTja som hos deg omtrent, mye skurr i toppen![]()
Både å beskue og løfte på.De er jo bøse at beskue![]()
Skulle gjerne hatt en Sansui G-Serie i hylla herBåde å beskue og løfte på.
Å se en sånn i hyllen ved siden av "normal" Hifi.
Om jeg ikke husker helt feil, er den 54cm bred![]()
Det var året før jeg startet på skolen…
Nei.Har du bestilt bladelius?![]()
Bob Geldof kunne ikke komme, så de sendte deg i stedet
Hørte den noen gangerBob Geldof kunne ikke komme, så de sendte deg i stedet![]()
Bob G., Bob D. Bob-bob.