Støre er på saken, så jeg hadde vel ikke hevet ut peisen riktig enda hadde jeg bodd i nord:Her i Nord kastet vi ut peisen når vi pusset opp stuen.. trenger ikke å kjøpe ved når strømmen er nesten gratis![]()
Viktig å tenke på EU, vet du

|
Støre er på saken, så jeg hadde vel ikke hevet ut peisen riktig enda hadde jeg bodd i nord:Her i Nord kastet vi ut peisen når vi pusset opp stuen.. trenger ikke å kjøpe ved når strømmen er nesten gratis![]()
Viktig med uhjelp til trengende strøk..Her i Nord kastet vi ut peisen når vi pusset opp stuen.. trenger ikke å kjøpe ved når strømmen er nesten gratis![]()
Helt klart!Viktig med uhjelp til trengende strøk..![]()
Takk for det men jeg skjønner ikke hvordan jeg får byttet denHvordan gikk det med disse platespillerne du hanket inn for noen uker siden?
drivrem til deg ligger fortsatt og venter![]()
Hvem er det vi ser omrisset av? Nissen?Blanke høyttalereVis vedlegget 872529
Må være dette de kaller førsterefleksjonBlanke høyttalereVis vedlegget 872529
Nydelig liten norsk egglegger du har funnet deg....... Kudos
God morgen.Good morning Ove![]()
& Gratz med flott bånd snurre, jøsses blitt en springstein faan du au hehe, aldri vært fan her heller men var noe med den mer velbeherska vokse roa over ny tolkningene hans, han skulle bare begynt tidligere å ikke overbruke raspinessen sinskulle hørt mer av dette tidligere
Mvh
God morgen FGod morgen Ony plate ja men han holder jeg meg langt unna
Men godt å se at spole maskinen er på plass
mvh
Hehe ja det skal du ikke se borti fraGod morgen F.
Han er vel som Sting er for meg tenker jeg![]()
Hehe den var ikke dum IvarPå nyhetene i kveld:
Hertugen av Langhus ble i ettermiddag angrepet av en lokal mobb. Mobben kaller seg "Vi som hater Bruce Springsteen" og angrepet skal ha kommet like etter at hertugen hadde lagt ut et bilde på et nettsted av en nyanskaffet LP-plate. Hertugen er nå innlagt på sykehus og tilstanden er alvorlig, men stabil.
Er det ikke det ene, så er det det andreOg jaggu meg liker du Springsteen også….