Litt kjip dag dette, våknet opp og på venstre øre hører jeg kun skurr

. Det høres ut som venstre høyttaler er sprengt, Linda hørte etter og den er helt fin

.
Så om dette vedvarer er min tid med hifi over

.
Ta ikke sorgene på forskudd herr Hertug.
Jeg bifaller øvrige velmennende bidragsyteres selvopplevde temporære problemer med hørsel.
Slikt er ikke gøy, men det går som regel over, og forsvinner like plutselig som det kommer!?
I så henseende opplevde jeg en tilsvarende tildragelse av hørselsetap etter andre vaksinen mot vår venn Covid-19 for snart 2 år siden.
Dagen etter vaksinen mistet jeg nesten all hørsel på det venstre øre. Det lukket seg rett og slett i en slags allergisk reaksjon.
Jeg ble selvfølgelig bekymret, og etter hvert som dagene gikk ganske skrekkslagen.
Skulle det aldri gi seg? Var hobbien knust for evig og alltid osv?
Etter en uke så jeg temmelig mørkt på tilværeslsen.
Man blir også ganske sliten av å kun høre på ett øre, siden man mister informasjon om rettning på lyd/stemmer.
Dette varte i 8 døgn (hvilket er for ingenting å regne mot HoJs opplevelse), plopp så var hørselen tilbake!?
Hvorvidt dette skyldes vaksinen mot covid vet jeg jo ikke, men dere kan ta dere faen på at jeg ikke skal ha noe mer av den vaksinen.
Så opp med hode EVOIII, og kjør på med litt selvmedisinering fra glassbanken så lenge.