Nå synnser du bare, hør på den først så kan du mene noe etterpåTja.. den bygger jo videre på de tidligere topp modellene.. så tror nok hoppet fra pm10 og KI ruby(som flere mente var bedre enn pm10) ikke er verdt sååå mye mer penger![]()

|
Nå synnser du bare, hør på den først så kan du mene noe etterpåTja.. den bygger jo videre på de tidligere topp modellene.. så tror nok hoppet fra pm10 og KI ruby(som flere mente var bedre enn pm10) ikke er verdt sååå mye mer penger![]()
Takk for det, RuneGratulerer med finfin amp.
Er laget for å vare en stund Esoteric, så det skal nok ikke stå på DET.![]()
TakkFinfin amp grattiser litt i tankene selv og få allt i en boks.
Men avataren din er nå helt avlegs.
Synes nok du bør gjøre noe med det.
Straksens.
Vis vedlegget 1084870
Takk for hyggelig byttehandelUtrolig hva som kan skje på Finn etter noen øl
Håper du blir like fornøyd med Esoteric som jeg var.
I mens får jeg oppfylle Mcintosh drømmen![]()
Har dere en hifi swingers klubb?Takk det samme![]()
Glemte! Jeg er jo med! Vi byttet noe tidligere i år!Har vist det![]()
Swing min vei i Romjulen, så skal du få seHar dere en hifi swingers klubb?
Ja dæven døtteGlemte! Jeg er jo med! Vi byttet noe tidligere i år!![]()
Klarer dessverre ikke komme i julen...Swing min vei i Julen, så skal du få se![]()
Et spark i ræva skader ikkeSletta mitt forslag til Avatar.
I fht jorwed sin var den rett og slett så tarvelig at jeg skammer meg.
Men det ble i det minste fart i sakene!![]()
Vi lar KI ta æren for mitt forslagSletta mitt forslag til Avatar.
I fht jorwed sin var den rett og slett så tarvelig at jeg skammer meg.
Men det ble i det minste fart i sakene!![]()
Fa’an, noen som ser etter en esoteric?Etter et ekstraordinært møte i Norsk Brønnpisserforbund har vi utstedt følgende vedtak:
Hmm.... den er sølvfarga, den har null eksteriør som gløder varmt og innbydende, og nærbilde av inputknott gir assosiasjoner til isbaderforhud??
(og dEr trigga vi neste forsterkerbytte)
![]()
Har begynt å spare, men sjansen for at jeg rekker spare nok før du selgern er vel like sannsynlig som at lottoen går inn på lørdagFa’an, noen som ser etter en esoteric?![]()
Den låter jo svine bra på tannoy så den blir vel en stundHar begynt å spare, men sjansen for at jeg rekker spare nok før du selgern er vel like sannsynlig som at lottoen går inn på lørdag![]()
Skjønner jeg godt! Lekker sak!Den låter jo svine bra på tannoy så den blir vel en stund![]()
Har hatt ki Ruby som påstås være bedre enn pm10.. og jeg kan ikke se så veldig mye som gjør pm10 verdt 90k og model 10 170k.Nå synnser du bare, hør på den først så kan du mene noe etterpå![]()
Ser bare helt lekker ut, grattis!!!
Takk MortenSer bare helt lekker ut, grattis!!!
TakkGratulere med ny integrert forsterker, og håper det låter bedre for deg!![]()
Nei egenlig ikke, men jeg får svelge noen kamelerSort streamer? Passer den inn da?
![]()
Eller kjøpe svart sprayboks på Biltema og lakere "alt annet".Nei egenlig ikke, men jeg får svelge noen kameler![]()
Savner det blå lyset du da.....?
Fikses enkeltSavner det blå lyset du da.....?![]()
Denne har da i det minste oppført seg braGrattis med nytt!
Ser fantastisk velbygget ut!
Ref Eversoloen, så finnes det til hunder noe som heter sporline. Kanskje montere det på noe av utstyret som selges?
Blir lettere å hanke inn igjen.
Nyt romjul med nytt utstyr
mvh
Nei det går fint, om det skulle skje så er det jo bare og kjøpe McIntosh igjenSavner det blå lyset du da.....?![]()
WU! Det er watt metere!!!!!Litt rart å titte innom tråden å ikke se de blå VU-metrene![]()
Låter bra selv uten oppgradert lps, men med oppgradering så merket jeg mer snert i lyden og mindre bakgrunnsstøy.Denne har da i det minste oppført seg bra. Har kanskje noe forseg og bytte strømforsyningen i de
![]()