Ikke akkurat det vi kan ta det senere.Ikke verst!
At Viktoria liker Bowie
Hun hadde en Technics spiller som var heller løen i armen sin,får se om jeg gidder og gjøre noe med den. Jeg har ikke peiling på de armene i de spillerene. Det er en SL-V5 som armen "smeller" ned i platen på,artig spiller men neppe noe og bruke masse penger på.Frøkna virker å være på samme sted som baluba junior er musikalsk, men han har ikke fått vinylsnurre enda.
Ja det er en artig tid,med mye rare innfall ogsåAh, ei sunn jente! Men litt fare for at det kommer unge teddyboys løpende rundt dørene etterhvert? Tror ikke den jevnaldrende baluba junior (også kalt Alessio) er en kommende teddyboy, for selv om gutta liker rockabilly er det Dylan som er vinterens craze. Blandet opp med storbandjazz av Ella og Satchmo. Det er en vidunderlig og merkelig alder.
Tror nok hun kommer til og jobbe med musikk enten foran eller bak mikrofonen artig når avkommene også liker musikkIngen dårlig spiller for en ung frøken det der. Spennende å følge våre avkom når det gjelder å finne inspirasjon . Jentene mine har vært gjennom ganske mye forskjellig ,
felles for alle tre er at jeg opplever de som svært musikalske , selv om de henter inspirasjon litt her og der.......
Vi får legge oss i selen, da >Satt og leste litt i tråden til JanR nå,og det slo meg at sånn burde en tråd her inne være
Ingen sipping og klaging om ditt og datt,det er suttre huer med opptil flere diagnoser som tar over mer og mer her inne.
Glad min tråd er fritatt for det,enn så lenge
O
Ja det synns jeg!!Vi får legge oss i selen, da >Satt og leste litt i tråden til JanR nå,og det slo meg at sånn burde en tråd her inne være
Ingen sipping og klaging om ditt og datt,det er suttre huer med opptil flere diagnoser som tar over mer og mer her inne.
O
Er det sånn at nåla skal ligge midt i krysset?
O
Omsorgssvikt?han har ikke fått vinylsnurre enda.
Eneste jeg har foreløpig
O
Du har tenkt å justere med en bedre protractor enn det, ikke sant?
Takk,vi får holde den sånn utoverSyns tråden din er meget hyggelig evo. her virker det som det er god tak høyde med lite surmuling og krangling. legger også merke til at det er økt mengde med kranglefanter på forumet, men greier fint å styre unna de trådene å slipper da å gi meg selv grått hår av kroniske kranglefanter og verdensmestere... alltid kjekt å surre innom her!
Du kan få låne protractor av meg Evo 2Eneste jeg har foreløpig
O
O
Det var snilt det,TTDu kan få låne protractor av meg Evo 2Eneste jeg har foreløpig
O
O
Er du ute etter og låne penger ???Nei, f...Her skal det krangles og akkederes... .
Liker tråden din jeg evo, men sikkert fordi jeg kjenner deg og vet du er en smukkas
Gjør så godt vi kan, men noen ganger er det vanskelig å få armene fri til å skrive.Vi får legge oss i selen, da >Satt og leste litt i tråden til JanR nå,og det slo meg at sånn burde en tråd her inne være
O
Er redd for at det kan være tilfelle. Men på den andre siden så har han ikke uttalt noen interesse for å selv ha vinyl før i desember.Omsorgssvikt?han har ikke fått vinylsnurre enda.
Takk for tips,det skal jeg gjøre i morgenEllers er det bare å skrive ut sin egen, med Conrad Hoffman's Arc Template Generator. Skriv ut et par testutskrifter for å kalibrere etter skriveren din, skriv så ut den endelige på fotopapir, og så har du en så god protraktor som det er mulig å få.
http://www.conradhoffman.com/TemplateGen.zip