Hertugens hifi loft

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.131
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Åssen var Purple anno 2017 da?
    De kan spille det er helt sikkert,vokal messig er vel ingen høydare :) men jeg koste meg jeg!

O
    Gillan har jo ikke hatt stemme igjen de siste 15+ åra, så det skulle vel vært mye forlangt om han fant tilbake til fordums prakt akkurat i går:).
    Valgte bevisst å ikke gå, men heller leve på minnene fra det som engang var...

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.787
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Åssen var Purple anno 2017 da?
    De kan spille det er helt sikkert,vokal messig er vel ingen høydare :) men jeg koste meg jeg!

O
    Gillan har jo ikke hatt stemme igjen de siste 15+ åra, så det skulle vel vært mye forlangt om han fant tilbake til fordums prakt akkurat i går:).
    Valgte bevisst å ikke gå, men heller leve på minnene fra det som engang var...
    God stemmning og i godt selskap med gamle barndomsvenner veier opp det,ptb.

O

oyvjorge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Antall liker
    616
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Hva gjør man som pensjonist? Man blir lei av å være hjemme å spille musikk (som du sier). Noe må man finne på.

grammofon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Hva gjør man som pensjonist? Man blir lei av å være hjemme å spille musikk (som du sier). Noe må man finne på.
    Trenger du en pensjonist-Coach?
    Jeg har ingen erfaring ennå, men innbiller meg at pensjonister er hos legen om formiddagen, på senteret og drikker kaffe sammen med andre trøttinger om ettermiddagen og ser på NRK om kvelden. Ukens høydepunkt er Norge rundt og beat for beat. Ikke sant Evo? :rolleyes:

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.787
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Trenger du en pensjonist-Coach?
    Jeg har ingen erfaring ennå, men innbiller meg at pensjonister er hos legen om formiddagen, på senteret og drikker kaffe sammen med andre trøttinger om ettermiddagen og ser på NRK om kvelden. Ukens høydepunkt er Norge rundt og beat for beat. Ikke sant Evo? :rolleyes:
    Ja noe i den duren der ;).

O

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Der lå kremutstyret på Torget :) Hva er så planen å erstatte elektronikken med? Noe alt i ett løsning som er interessant?

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.787
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Der lå kremutstyret på Torget :) Hva er så planen å erstatte elektronikken med? Noe alt i ett løsning som er interessant?
    Det er noe som frister der ute,følg med så får du se.
    Den er stor og tung med det jeg trenger innabors;)

O

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    42.450
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30

O
    Ja nå er vi spent :) aldri et kjedelig øyeblikk i denne tråden
    Ha en fortsatt fin helg Ove

mvh

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.787
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17

O
    Hmmm. Ja dette kan jo bli spennende ;) Kan det være McIntosh? Siden den er stor og tung med alt innebygget :)
    Lykke til med salget. Burde være omsettelig. Hvertfall om du evt får separate kjøpere på det du har ute. Kanskje verre å selge samlet?

• Liker
    Reaksjoner: oct

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.787
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80

O
    Hmmm. Ja dette kan jo bli spennende ;) Kan det være McIntosh? Siden den er stor og tung med alt innebygget :)
    Lykke til med salget. Burde være omsettelig. Hvertfall om du evt får separate kjøpere på det du har ute. Kanskje verre å selge samlet?
    Vi får se da vet du ;)

O

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ja det må man visst ;) Blir nok noe godsaker uansett hva du går for :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.629
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er vanskelig å sitte rolig i båten når man har det moro! Blir spennende å se hvor ferden går videre :)

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.787
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Det er vanskelig å sitte rolig i båten når man har det moro! Blir spennende å se hvor ferden går videre :)
    Er litt spent selv jeg,overveldende respons på dac og riaa. CJ settet virker litt mere tung solgt :(

O

oyvindl85

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Antall liker
    2.249
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Tadaaaa.... :) Jaggu fikk man rett ;) Grattis med den. Skikkelig lekker. Håper du blir storfornøyd :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.690
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Grattis, Evo! :)

Den vil nok spille bra. Klart Evo blir fornøyd med den gromsaken. Greia er heller at den følelsen ikke varer så lenge hos mannen, hirr hirr!:p

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    ... OJ! Såpass O. Gratulerer med ny forsterker. Den såg jeg ikke komme.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.629
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dæven, dere vet jaggu hvordan man feirer farsdag hos deg! Forandring fryder.....det er deg det :)

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    38.390
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Skal man rekke å høre et oppsett hos deg gjelder det å være rask skjønner jeg :) Gratulerer med fet box - håper den spiller like bra som den ser ut !

grammofon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Får jeg lov til å komme med en liten anbefaling
    - og det er å beholde et slags referanseanlegg over lang tid, slik at det blir lettere å sammenlikne når man bytter til noe nytt. Min spede erfaring med bytting (bytter ikke ofte) er at det nye er bra en tid. Men så lengter man kanskje litt tilbake til det gamle. Og da har det vært godt å faktisk ha tatt vare på noe av det gamle som man trodde var så meget bedre. Noen ganger er det faktisk bedre. Andre ganger er det ikke slik man husket det....osv osv.
    Det er selvfølgelig dyrere å sitte på dobbelt opp. Men i mitt tilfelle har det nok spart meg fra en del dyre nyinnkjøp også, så i lengden er jeg sett ikke sikker på om det blir så dyrt.
    - og så har jeg jo tre etasjer å ha anlegg i dersom jeg ønsker det.

Men for all del - fortell om hvordan nyervervelsen låter. Jeg vil tro at den innebygde RIAA'en (hvis den har det) ikke helt holder mål, men spennende å høre.

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.787
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Får jeg lov til å komme med en liten anbefaling
    - og det er å beholde et slags referanseanlegg over lang tid, slik at det blir lettere å sammenlikne når man bytter til noe nytt. Min spede erfaring med bytting (bytter ikke ofte) er at det nye er bra en tid. Men så lengter man kanskje litt tilbake til det gamle. Og da har det vært godt å faktisk ha tatt vare på noe av det gamle som man trodde var så meget bedre. Noen ganger er det faktisk bedre. Andre ganger er det ikke slik man husket det....osv osv.
    Det er selvfølgelig dyrere å sitte på dobbelt opp. Men i mitt tilfelle har det nok spart meg fra en del dyre nyinnkjøp også, så i lengden er jeg sett ikke sikker på om det blir så dyrt.
    - og så har jeg jo tre etasjer å ha anlegg i dersom jeg ønsker det.

Men for all del - fortell om hvordan nyervervelsen låter. Jeg vil tro at den innebygde RIAA'en (hvis den har det) ikke helt holder mål, men spennende å høre.
    Er fullstendig klar over det G,men det får stå sin prøve. Mulig riaa blir her om alt går etter planen ;)

O

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    58.787
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Skal man rekke å høre et oppsett hos deg gjelder det å være rask skjønner jeg :) Gratulerer med fet box - håper den spiller like bra som den ser ut !
    Njaa,har hadt CJ oppsett her en stund nå,du bor jo ikke langt unna så du kunne fint rukket det;)

O

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn