ANM er vel å finne på et "alternativt" forum. ... Har ikke selv tatt meg bryet, men det er andre som har gjort det.Følger du linken i #6942 får du til og med se en video av dem begge toSiden man ikke lenger spørre mannen selv her inne. Er subbene ute av oppsettet til ANM?Det var veldig hyggelig hos ANM. Han har gjort ganske mye med rommet siden sist og jeg må si at lyden satt som en kule!
Jeg har skrevet noen ord om det her
Ett par bilder tåler vel tråden din?
Gjør det,og ha en fin jul KanarimannenLå en pickup i postkassa idagDet gikk jo raskt til å være tett oppunder julen. Montert og testet, godt førsteinntrykk.
Bruker julen til lytting og finjustering.
Det er hanANM er vel å finne på et "alternativt" forum. ... Har ikke selv tatt meg bryet, men det er andre som har gjort det.Følger du linken i #6942 får du til og med se en video av dem begge toSiden man ikke lenger spørre mannen selv her inne. Er subbene ute av oppsettet til ANM?Det var veldig hyggelig hos ANM. Han har gjort ganske mye med rommet siden sist og jeg må si at lyden satt som en kule!
Jeg har skrevet noen ord om det her
Ett par bilder tåler vel tråden din?
Utrolig bra kommentar.Dæven, har du flere rom i huset
God jul til deg og dine, Ove!
Masse romDæven, har du flere rom i huset
God jul,grammofonUtrolig bra kommentar.Dæven, har du flere rom i huset
Etter at han har dandert litt på rommene etter nyttår en gang, er det nok kun ett rom igjen i kåken. Åpen løsning heter det visst.
I en forsterker heter det "integrert" løsning.
God jul fra meg også! ;D
Takk,samme til deg det skal jeg gjøreGod jul til deg og dine, Ove. Hils til sjefen i huset og ungdommen.
Takk,Øyvind.Riktig god jul til deg og dine Ove
Alle de harde pakkene fikk jeg før julGod jul! Måtte det kun ligge harde pakker under treet
Takk,og godt nytt år til deg også !Grafitt er......
Godt Nyttår Evo.
Godt nytt år,balubamannenJeg er fargeblind når det kommer til komponenter.
GODT NYTTÅR, KOMPIS!
Takk whipDe røde er finere
Godt Nytt År til deg og dine
Godt nytt år,Trond hils AnitaDe høyttalerne er gode uansett farge!
Riktig godt nytt år, Evo!