Det har ingenting å si for Jorwed.. han har sikkert bare lyst på den for å selge den igjenFy fa.... den var grusom! Du må få deg briller fortere en svinnt!
O
|
Det har ingenting å si for Jorwed.. han har sikkert bare lyst på den for å selge den igjenFy fa.... den var grusom! Du må få deg briller fortere en svinnt!
O
Ikke Luxman,kjipt og finne deler til.Med tanke på Evos Luxman-fetish, skulle det ikke forundre meg om det er noe derfra han har dratt i hus, men det er begrenset med dd-verk fra den kanten. 444, kanskje?
Skamme seg!!! Gå rett og vask tungen dinDere er inne på rett spor jo gitt
Ikke DDX-1000 den er ulltra stygg.
O
Hevnen er søt vet du,KarmisSkamme seg!!! Gå rett og vask tungen dinDere er inne på rett spor jo gitt
O![]()
Når du setter sammen Amati Futura med Luxman, høres det ut som et fremtidsrettet lysarmatur.....klarte ikke noe bedre i fartHevnen er søt vet du,KarmisSkamme seg!!! Gå rett og vask tungen dinDere er inne på rett spor jo gitt
O![]()
husker godt hva du sa på Horten messa har grått meg i søvn siden :-[
O
Ikke det! Nå ble det ennå værreNår du setter sammen Amati Futura med Luxman, høres det ut som et fremtidsrettet lysarmatur.....klarte ikke noe bedre i fartHevnen er søt vet du,KarmisSkamme seg!!! Gå rett og vask tungen dinDere er inne på rett spor jo gitt
O![]()
husker godt hva du sa på Horten messa har grått meg i søvn siden :-[
O![]()
Det gjelder i rettferdighetens navn det meste av vintage-spillere.Med tanke på Evos Luxman-fetish, skulle det ikke forundre meg om det er noe derfra han har dratt i hus, men det er begrenset med dd-verk fra den kanten. 444, kanskje?
Ikke Luxman,kjipt og finne deler til.
O
Tja,jo,njaDet gjelder i rettferdighetens navn det meste av vintage-spillere.Med tanke på Evos Luxman-fetish, skulle det ikke forundre meg om det er noe derfra han har dratt i hus, men det er begrenset med dd-verk fra den kanten. 444, kanskje?
Ikke Luxman,kjipt og finne deler til.
O
Hehe,du tar det for gitt at den blir solgt ja???Gratulerer!
En klassiker jeg sjøl kunne tenkt meg som nr 2.
Si fra når den er til salgs.![]()
Spott on det,Bluestil og med just presis den spilleren
mangler arm kabel,men har bestil nye deler i fra ebay så jeg kan bruke RCA på den istedenfor den 4 pins kabelen.
O
Se den linken blues la ut litt lengere opp her,var grei beskrivelse av det derSpott on det,Bluestil og med just presis den spilleren
mangler arm kabel,men har bestil nye deler i fra ebay så jeg kan bruke RCA på den istedenfor den 4 pins kabelen.
O
Hej.
Har akkurat samme spiller selv, med samme arm ser det ut til. Har også tenkt på å skifte kablingen.
Har du et link til det du har bestilt?
Er det noen som vet, hvordan man renser potmeterne, for min er litt vanskelig til å instille til korrekt hastighet. Når man først får innstilt den, kjører den fint.
Spott on det,Bluestil og med just presis den spilleren
O
Hej.
Har akkurat samme spiller selv, med samme arm ser det ut til. Har også tenkt på å skifte kablingen.
Har du et link til det du har bestilt?
Er det noen som vet, hvordan man renser potmeterne, for min er litt vanskelig til å instille til korrekt hastighet. Når man først får innstilt den, kjører den fint.
Er kabler der også,men ikke på det bildet barePussig at ingen av treffene dine var på SME Tonearm Cable![]()
Da er det vel bare å gratulere med fin snurre EvoSpott on det,Bluestil og med just presis den spilleren
O
Gracias mi amigoDa er det vel bare å gratulere med fin snurre EvoSpott on det,Bluestil og med just presis den spilleren
Odet går veien dette her
mvh
Takk,ja de er fine. Blir stas og plukke på litt vintage igjenGratulerer. Av vintage er den en av de peneste. Og tunge spillere liker vi![]()
Du husket det ja!Er ikke det omtrent akkurat samme spiller som du dro med deg hjem fra @Soundscape for en tid tilbake?
Sure"hun ønsket sort Sansui"..
O