Evo III
Hertugen
Du tok ikke mye feil der,Takk!Noe sier meg at dette kan være i din gate..
O
Du tok ikke mye feil der,Takk!Noe sier meg at dette kan være i din gate..
Da tar jeg opp diskusjonen om en viss fregatt i tråden din i fyllaJulebord i kveld! Flott, da kan vi andre diskutere fortreffeligheten og mangel på sådan på forskjellige forsterker-prinsipper i tråden her. Når katten er borte danser musene......
Helvete heller Ok, vi har en avtale om å la væreDa tar jeg opp diskusjonen om en viss fregatt i tråden din i fyllaJulebord i kveld! Flott, da kan vi andre diskutere fortreffeligheten og mangel på sådan på forskjellige forsterker-prinsipper i tråden her. Når katten er borte danser musene......
O
Skal prøve på detHa en riktig trivelig kveld på jule bord Ove, ikke gjør noe som jeg ville ha gjort
mvh
kos deg på julebord og drikk med begge henda, det er jo bare en gang i året! SKÅL!Ja det var bra greier det
Nesten synd det er julebord i dag,med nye dacen er det jo en fryd og spille musik her
O
Er nok best det ja!Helvete heller Ok, vi har en avtale om å la væreDa tar jeg opp diskusjonen om en viss fregatt i tråden din i fyllaJulebord i kveld! Flott, da kan vi andre diskutere fortreffeligheten og mangel på sådan på forskjellige forsterker-prinsipper i tråden her. Når katten er borte danser musene......
O
Sant nok,men jeg skal jobbe der videre tenkte jeg!kos deg på julebord og drikk med begge henda, det er jo bare en gang i året! SKÅL!Ja det var bra greier det
Nesten synd det er julebord i dag,med nye dacen er det jo en fryd og spille musik her
O
Vis vedlegget 517840
Har du ikke 30 dagers returrett?Sant nok,men jeg skal jobbe der videre tenkte jeg!kos deg på julebord og drikk med begge henda, det er jo bare en gang i året! SKÅL!Ja det var bra greier det
O
Vis vedlegget 517840
O
Hadde Jorwed innom en kjapp tur,hyggelig og skravle litt samt spille litt PF
O
Wow!Se om du finner Ian Hunters «The artful dodger» på en eller annen strømmetjeneste, Ove!
50 faktiskHar du ikke 30 dagers returrett?Sant nok,men jeg skal jobbe der videre tenkte jeg!kos deg på julebord og drikk med begge henda, det er jo bare en gang i året! SKÅL!Ja det var bra greier det
O
Vis vedlegget 517840
O
Det mener jeg ogsåAlltid hyggelig det. Lyden sitter som en kule hos deg nå! Beste jeg har hørt på loftet ditt så langt!
Hadde Jorwed innom en kjapp tur,hyggelig og skravle litt samt spille litt PF
O
Har 2 stk KenwoodDen vintageflørten din varte jaggu ikke lenge, Evo! Ikke at noen satt og holdt pusten, men læll a’gitt!
HeiHatt en fin helg Ove og julebordet ble vellykket?
mvh
Ikke mye som er bedreNeida ikke alderen Jay, nyter bare musikken
O
Sant det!Ikke mye som er bedreNeida ikke alderen Jay, nyter bare musikken
O
Heia Ove, hva er det nå du har kjøpt? spennende
Du må gjette daHeia Ove, hva er det nå du har kjøpt? spennende
mvh
Enda en amp fra Accu? biamping eller en større en?Du må gjette daHeia Ove, hva er det nå du har kjøpt? spennende
mvh
O
Tester den ut ja,er nok litt bedre til mine høyttalere. Gir 2X90 i 4 ohm som Amatiene er.Najs Den blir nok hakket hvassere på dine Amati. Kjøpt den eller bare på test før evt kjøp? Denne er vel som navnet, 45 watt?