|
Det er det,FrankKoselig bilde og de ser ut som de stortriveser det på loftet ditt Ove?
mvh
Der var det stengt!Var det før, eller etter, dere var en tur for å finne "alternativer"...
Surprise...Der var det stengt!Var det før, eller etter, dere var en tur for å finne "alternativer"...
O
Står klart og tydelig åpnings tider på døren,var bare noen som ikke gadd å sjekkeSurprise...Der var det stengt!Var det før, eller etter, dere var en tur for å finne "alternativer"...
O![]()
Hvite sokker viser at du enten er renslig,eller ikke.Vis vedlegget 539000
Besøk av to blide gutter,Jorwed og gunner. Jorwed har til min store forskrekkelse HVITE sokker!
O
Hvite sokker viser at du enten er renslig,eller ikke.Vis vedlegget 539000
Besøk av to blide gutter,Jorwed og gunner. Jorwed har til min store forskrekkelse HVITE sokker!
O
Krever stort mot, og er beundringsverdig.
Er det HIFI-SWAP-møte?
Da er det ikke rart at de ser så fornøyde utHvite sokker viser at du enten er renslig,eller ikke.Vis vedlegget 539000
O
Krever stort mot, og er beundringsverdig.
Er det HIFI-SWAP-møte?
Lyttet litt til Micro Seiki platespilleren
O
Kunne vi gjerne gjort,men jeg hadde litt å gjøre her. Kom en hit kl 15 med deler til båten,pluss planlegge søpple tur i morgen tidlig da jeg har masse i garasjen som skal hivesKunne dere ikke tatt en tur hit når dere først var på disse kanter? Her er det alltid varm kaffe og kanskje absint for drukkenbolter. Janfrt var sikkert også hjemme - han bor kun noen hundre meter unna Lyric - på veien hit.
Hva har ikke dere gått glipp av?????![]()
Da er det slik det skal være GunnerJepp, MS er grise lekker. Vekket helt klart eierbegjæret. Fikk ikke hørt nok til å si noe mer om lyden. Det ble mye fjas, som vanlig![]()
Jepp. Og som vanlig gikk brødsaksa i ett på de gutta. Kom faen meg ikke til i det hele tattDa er det slik det skal være GunnerJepp, MS er grise lekker. Vekket helt klart eierbegjæret. Fikk ikke hørt nok til å si noe mer om lyden. Det ble mye fjas, som vanlig![]()
mvh
Ser for meg at det kanskje var de andre som ikke kom til ordetJepp. Og som vanlig gikk brødsaksa i ett på de gutta. Kom faen meg ikke til i det hele tattDa er det slik det skal være GunnerJepp, MS er grise lekker. Vekket helt klart eierbegjæret. Fikk ikke hørt nok til å si noe mer om lyden. Det ble mye fjas, som vanlig![]()
mvh:'(
Hehe Gunner, nei jeg er vel ikke detMotoren, du er neppe nøytral, og dermed inhabil![]()
NåjaJepp. Og som vanlig gikk brødsaksa i ett på de gutta. Kom faen meg ikke til i det hele tattDa er det slik det skal være GunnerJepp, MS er grise lekker. Vekket helt klart eierbegjæret. Fikk ikke hørt nok til å si noe mer om lyden. Det ble mye fjas, som vanlig![]()
NåjaJepp. Og som vanlig gikk brødsaksa i ett på de gutta. Kom faen meg ikke til i det hele tattDa er det slik det skal være GunnerJepp, MS er grise lekker. Vekket helt klart eierbegjæret. Fikk ikke hørt nok til å si noe mer om lyden. Det ble mye fjas, som vanlig![]()
du fikk da høre 2 hele sanger før du ble overdøvet av Jorwed og meg, eller var det du som overdøvet meg???
Var vel helst deg som førte ordet her gunner
![]()
O
Nye deltagere i Ex on the Beach?Vis vedlegget 539000
O
Skulle tatt seg ut!Nye deltagere i Ex on the Beach?Vis vedlegget 539000
O
Lyra kanskje?Vis vedlegget 539123
Nå har den snurret noen plater her,og dommen er at dette er helt til å leve med lydmessig
Neste er en ny PU som rettferdig gjør armen litt mere,Cadenza Black? Benz,Shiraz,eller hva mener dere?
O
Det setter jeg pris på,takk for detjeg likte dynavector xx2 mk2 på sme v.
du kan låne min for test hvis du vil.
tror den skal være i ålreit form fremdeles.
Helt ut av det blå
Kiseki Blue NS
Ortofon Bronze
eller
Koetsu Black
Ikke fordi jeg har hørt dem på SME V, men vurderer en av dem til min SME 309
J
Lyra ja,takk for innspill !Vis vedlegget 539123
Nå har den snurret noen plater her,og dommen er at dette er helt til å leve med lydmessig
Neste er en ny PU som rettferdig gjør armen litt mere,Cadenza Black? Benz,Shiraz,eller hva mener dere?
O
Lyra kanskje?Ha en riktig fin helg Ove
mvh