Sikkert enklest å ta det i området rundt deg. Evt kunne du tatt med en bunch opp til meg. Mat, kaffe og en sedat musikkopplevelse garanteres . Skulle tatt med vår venn med cab og da.Tar gjerne et treff utenom messa. Her eller hvor som helst
O
Vår venn med Cab har nok meldt seg ut av det gode selskap:-[ gunner og Jorwed sitter nok ikke på med meg en gang til.Sikkert enklest å ta det i området rundt deg. Evt kunne du tatt med en bunch opp til meg. Mat, kaffe og en sedat musikkopplevelse garanteres . Skulle tatt med vår venn med cab og da.Tar gjerne et treff utenom messa. Her eller hvor som helst
O
Kjedelig, han var en trivelig fyr.Vår venn med Cab har nok meldt seg ut av det gode selskap:-[ gunner og Jorwed sitter nok ikke på med meg en gang til.Sikkert enklest å ta det i området rundt deg. Evt kunne du tatt med en bunch opp til meg. Mat, kaffe og en sedat musikkopplevelse garanteres . Skulle tatt med vår venn med cab og da.Tar gjerne et treff utenom messa. Her eller hvor som helst
O
De er jo søndags kjørere begge to(helst ikke over 70km i timen)
O
Ja vet det, men sommersesongen er passe travelHelgene er jo gjerne de dagene som passer folk flest da ptb
O
Det er jo en mulighet det gikk nok litt for fort på forige tur oppi gokkelandetKjedelig, han var en trivelig fyr.Vår venn med Cab har nok meldt seg ut av det gode selskap:-[ gunner og Jorwed sitter nok ikke på med meg en gang til.Sikkert enklest å ta det i området rundt deg. Evt kunne du tatt med en bunch opp til meg. Mat, kaffe og en sedat musikkopplevelse garanteres . Skulle tatt med vår venn med cab og da.Tar gjerne et treff utenom messa. Her eller hvor som helst
O
De er jo søndags kjørere begge to(helst ikke over 70km i timen)
O
Gunner og jeg pratet på at han skulle ta turen etter han kommer hjem fra Tyskland. Kan kanskje slå sammen noe når han skal oppover?
Du kjører da bare fint evo
Slutten av august evt begynnelsen av september burde bli bedre for deg ptb?Ja vet det, men sommersesongen er passe travelHelgene er jo gjerne de dagene som passer folk flest da ptb
O
Om det skulle bli i Ski-området og jeg er på hytta går det jo greit. Like kort derfra, som hjemmefra.
Han har vel ikke klippet seg?...en tidligere langhåret...
Tror det ble for varmt for gubbenHan har vel ikke klippet seg?...en tidligere langhåret...
Det stemmer bra det ptb. Greg Lemond vs Laurent Fignon en stor klassisker i Tdf historien.Oi
Det ble vel for mye luftmotstand under syklingen tenker jeg.
Det ble jo nevnt under årets TDF-sendinger at det var en langhåret rytter for en del år tilbake som ledet før siste etappe (som da var tempo) og tapte såpass mye under tempo´n at han havnet på andre plass. Beregninger tilsa at han trolig hadde vunnet med kort hår
Er ikke sikker hvem dere snakker om jeg.....Langt hår er sååå 2018Han har vel ikke klippet seg?...en tidligere langhåret...
Du satt jo bak der og ba til den hellige shiba om og komme trygt hjemPøh, jeg lar meg ikke skremme av farten til Evo. Det var heller "Woman in love" på repeat der i bilen som gjorde at jeg ble litt uvel. Jorwed derimot, ville ha lavere fart så han kunne rekke enda flere gjenhøringer. Men det var en trivelig tur, med Helan, Halvan og Enkvart på vift
Er med på hva det måtte være, jeg. Med langt eller kort hår
Eller 1/2 2019Er ikke sikker hvem dere snakker om jeg.....Langt hår er sååå 2018Han har vel ikke klippet seg?...en tidligere langhåret...
Vis vedlegget 548844
Men blir det noe treff av litt hår og en pakke dassruller?Er ikke sikker hvem dere snakker om jeg.....Langt hår er sååå 2018Han har vel ikke klippet seg?...en tidligere langhåret...
Vis vedlegget 548844
Øh, er du dement? Jeg satt foran, ffs, både tur/retur! Det var Jorwed som lå langflat i baksetet og jamret. Han turde ikke se ut av bilruta engang. Helt sant!Du satt jo bak der og ba til den hellige shiba om og komme trygt hjemPøh, jeg lar meg ikke skremme av farten til Evo. Det var heller "Woman in love" på repeat der i bilen som gjorde at jeg ble litt uvel. Jorwed derimot, ville ha lavere fart så han kunne rekke enda flere gjenhøringer. Men det var en trivelig tur, med Helan, Halvan og Enkvart på vift
O
Grillvær er Båtvær så håper ikke detRyktene skal ha det til at det er åpent hus og skikkelig hjemme alene fest hos den korthårede fredag 9. Aug. Kl 17:30
Adresses fås ved henvendelse på PM
For ordensskyld: Dette er i Ski og ikke hos meg Satser på grillvær!
Håper det er ok for deg soundscape?
Litt dement er jeg nok da jaØh, er du dement? Jeg satt foran, ffs, både tur/retur! Det var Jorwed som lå langflat i baksetet og jamret. Han turde ikke se ut av bilruta engang. Helt sant!Du satt jo bak der og ba til den hellige shiba om og komme trygt hjemPøh, jeg lar meg ikke skremme av farten til Evo. Det var heller "Woman in love" på repeat der i bilen som gjorde at jeg ble litt uvel. Jorwed derimot, ville ha lavere fart så han kunne rekke enda flere gjenhøringer. Men det var en trivelig tur, med Helan, Halvan og Enkvart på vift
O
Da satser vi på varmt, men overskyet? Ok?Grillvær er Båtvær så håper ikke detRyktene skal ha det til at det er åpent hus og skikkelig hjemme alene fest hos den korthårede fredag 9. Aug. Kl 17:30
O
Send en PM til meg eller Soundscape for adresse om du vil kommeRyktene skal ha det til at det er åpent hus og skikkelig hjemme alene fest hos den korthårede fredag 9. Aug. Kl 17:30
Soundscape sa ja...
Se det du dette blir jo spennende Ove. Det ble at du kjøpte Accu spilleren eller har du enda CEC oppsettet?
Kjempe flott Ove, tror du den nye dacen gjør det bedre en DP-85 ?Har DP-85 her ja
O
Trengte flere innganger bareKjempe flott Ove, tror du den nye dacen gjør det bedre en DP-85 ?Har DP-85 her ja
O
mvh
Aha skjønner fått solgt CEC settet?Trengte flere innganger bareKjempe flott Ove, tror du den nye dacen gjør det bedre en DP-85 ?Har DP-85 her ja
O
mvh
O
Forsvinner TorsdagAha skjønner fått solgt CEC settet?Trengte flere innganger bareKjempe flott Ove, tror du den nye dacen gjør det bedre en DP-85 ?Har DP-85 her ja
O
mvh
O
mvh
Kjempe flott Ove, du er ikke bare flink til å kjøpe men også en god selgerForsvinner TorsdagAha skjønner fått solgt CEC settet?Trengte flere innganger bare
O
mvh
O
Joda er fornøyd med Cadenza men det skader ikke og teste littGrattis Ove, for mye skryt rundtomkring den der ikke helt fornøyd med Ortofonen?
mvh