Takk,vil ikke kalle det frempå mere silke topp med mellomtone som fremhever stemmer på en annen måte enn Accuphase. Hele lydbilde sett under ett er nok litt friskere med en noe hardere bass men like dyp. Ikke så lett og forklare detgrattis, evo.
mer sprut lyden som forventet?
litt mer frempå mellomtone og topp?
En nedgradering ble det ikke nei,kanskje en mere lett skrånende bortgraderingHøres ut som en oppgradering det...
Laaaangt under!Høres ut som en oppgradering det...
Hvor høyt slår VU metrene ut? Spiller du på samme nivå eller over A-45en på watten...
Takk,vil ikke kalle det frempå mere silke topp med mellomtone som fremhever stemmer på en annen måte enn Accuphase. Hele lydbilde sett under ett er nok litt friskere med en noe hardere bass men like dyp. Ikke så lett og forklare detgrattis, evo.
O
Takk OpethKult! Gratulerer!! Har du dumpet ut gammelmannshifien? Hvis ikke kjør det ned og dump det gratis her nede. Du kjenner adressen.
Nei feil ble det ikke det er sikkertTakk,vil ikke kalle det frempå mere silke topp med mellomtone som fremhever stemmer på en annen måte enn Accuphase. Hele lydbilde sett under ett er nok litt friskere med en noe hardere bass men like dyp. Ikke så lett og forklare detgrattis, evo.
O
høres ikke feil ut, i alle fall.
Takk,KrazyGratulerer så mye med nye bøse saker Evo kult å høre at det innfrir sålangt![]()
Mvh Ivan
Takk,VidarStilige saker - og kult at lyden innfrir også. Gratulerer !
Takk,Retep du vet jo hvor jeg borSpennede med nytt Ove... Må nok komme en tur bortkomne. Gratulerer med nok er flott forsterkersett.
Takk blues,ja det er Tung Sol og EH som sitter i.Gratulerer O.
Jeg synes ARC stort sett lager flotte greier, og det er mye brukt sammen med Sonus Faber på demoer rundt omkring i væla.
Nå tenker jeg du kan fortelle folket at ikke alle rørforsterkere låter som fløtegrøt.
Tipper det hele ble mer "livat"(?)
(Kanskje på godt og vondt,-håper mest godt)
Antagelig skal man ikke drive så mye rolling på dette. (I hvert fall ikke første dagen)
Nå har du jo splunka ny pick up også, så det hele må få litt tid før oppsummeringa kommer.
Er det Tung sol rør som sitter i?
Takk Terje.Gratulerer! Ser fett ut og låter sikkert bra, blir spennende å lese mer om hvordan du synes det låter når både ører og utstyr har fått noen timer med musikk. En spennende reise dette her![]()
Ja, rapportene/testene/omtalene peker jo også i den retningen. ARC har beveget mer bort fra lyden de hadde i sine tidligere serier, og jaffal klart bort fra Classic-serien. Ikke at det er noe galt i det, seff, og mest som en evolusjon som de fleste merker foretar seg med tiden. Helt forståelig, de kan jo ikke holde på å selge det samme hele tiden.Jeg er litt enig med forventningene til Rama. Friskere og klarere. Tydelig mellomtone og litt frempå diskant. (I positiv forstand)
Bassen var også strammere enn med Accuphase.
Takk,skorob dette funker dette ogsåSer jo helt sjefs ut.. Gratulerer !! Komboen AR og SF er jo aldri feil!
.