Evo III
Hertugen
^ Det er dessverre en 0 for mye på prislappen på den der - for min del
Må jo ha en power amp som følger opp også.
Broren din,ptb???
Mange bra låter
^ Det er dessverre en 0 for mye på prislappen på den der - for min del
Må jo ha en power amp som følger opp også.
Kunne man ennå jugd på seg det så
Ja det er sant,det var med han jeg startet å høre på MMEB. Har vært på konsert med han og det var meget bra må jeg siKunne man ennå jugd på seg det så
Mye bra på merittlisten hans, ikke minst gjennom Manfred Mann´s Earth Band
Du kan kjøpe min LS-26 så løper jeg og kjøper REF 5
Å nei skal ikke kvitte meg med LS-3, er kjempe fornøyd med den og den matcher veldig godt med resten av utstyretDu kan kjøpe min LS-26 så løper jeg og kjøper REF 5
O
:-[:-[Å nei skal ikke kvitte meg med LS-3, er kjempe fornøyd med den og den matcher veldig godt med resten av utstyretDu kan kjøpe min LS-26 så løper jeg og kjøper REF 5Her må jeg bare si meg enig vakkert
mvh
O
mvh
Vis vedlegget 562157
Hmmm,mista den Iphonen i dass gittJeg tror faktisk ikke jeg vil bytte likt engang
mvh
hahaha faenHmmm,mista den Iphonen i dass gittJeg tror faktisk ikke jeg vil bytte likt engang
mvh
O
Ikke bare for hanMola Mola fra Bruno P sin hånd. Selv om det er DACen hans, har vel Bruno laget og forfektet klasse Ds fortreffelighet så ettertrykkelig at Mola Mola blir som hvitløk til Dracula for Evo
Er skummelt redd for det .Mola Mola fra Bruno P sin hånd. Selv om det er DACen hans, har vel Bruno laget og forfektet klasse Ds fortreffelighet så ettertrykkelig at Mola Mola blir som hvitløk til Dracula for Evo
Det var det jo men ikke i dag kompisNei vel da - når det er slik det stiller seg.
Nå satser visst Rognlien på en anmeldelse, så kanskje jeg får ta en tur til ham i stedet.
Jeg er sterk tilhenger av at andre skaffer seg det som jeg ikke har råd eller lyst til å kjøpe selv, og dette var jo forsøket verd.
Takk selvHei igjen Ove og takk for en hyggelig prat i dag nå prøver jeg å få han kompisen min til å kjøpe Ref 75 skal tro han vrir på seg i fortvilelse i kveld
mvh
Han tenker fælt nå men du snakket om at det lå 2 ute for salg men fant bare 1 på Finn?Takk selvHei igjen Ove og takk for en hyggelig prat i dag nå prøver jeg å få han kompisen min til å kjøpe Ref 75 skal tro han vrir på seg i fortvilelse i kveld
mvh
Er han lur gjør han det!
O
Da er nok 1 solgtHan tenker fælt nå men du snakket om at det lå 2 ute for salg men fant bare 1 på Finn?Takk selvHei igjen Ove og takk for en hyggelig prat i dag nå prøver jeg å få han kompisen min til å kjøpe Ref 75 skal tro han vrir på seg i fortvilelse i kveld
mvh
Er han lur gjør han det!
O
mvh
Ja si det,vi har 2 helt ulike oppsett så ikke lett det. Mangler vel ikke så mye men jeg liker Cadenza sin måte å spille påGod dagen Ove ser du selger puen igjen, så det blir å gå tilbake til Ortofon ? Hva manglet med den du bruker nå?
Greit å vite hva som spiller best hos deg når jeg eventuelt vil bytte pu her hjemme
mvh
Nei du har rett i det, 2 vidt forskjellige oppsett så det er ikke bare å kopiere pu men det må jo være noe med Cadenza siden du er så glad i denJa si det,vi har 2 helt ulike oppsett så ikke lett det. Mangler vel ikke så mye men jeg liker Cadenza sin måte å spille påGod dagen Ove ser du selger puen igjen, så det blir å gå tilbake til Ortofon ? Hva manglet med den du bruker nå?
Greit å vite hva som spiller best hos deg når jeg eventuelt vil bytte pu her hjemme
mvh
O
Jeg svarer ikke for andre, men kan si noe om min mening på dette temaet.Nei du har rett i det, 2 vidt forskjellige oppsett så det er ikke bare å kopiere pu men det må jo være noe med Cadenza siden du er så glad i denJa si det,vi har 2 helt ulike oppsett så ikke lett det. Mangler vel ikke så mye men jeg liker Cadenza sin måte å spille påGod dagen Ove ser du selger puen igjen, så det blir å gå tilbake til Ortofon ? Hva manglet med den du bruker nå?
mvh
O
mvh
Takk for det Blusern men tviler ikke på at det er gode puer men har i grunnen bare erfaring med rimelige ting fra Ortofon samt dyrere en del år tilbake.Jeg svarer ikke for andre, men kan si noe om min mening på dette temaet.Nei du har rett i det, 2 vidt forskjellige oppsett så det er ikke bare å kopiere pu men det må jo være noe med Cadenza siden du er så glad i denJa si det,vi har 2 helt ulike oppsett så ikke lett det. Mangler vel ikke så mye men jeg liker Cadenza sin måte å spille påGod dagen Ove ser du selger puen igjen, så det blir å gå tilbake til Ortofon ? Hva manglet med den du bruker nå?
mvh
O
mvh
Cadenza Black gir alt, uten at det tipper over eller går over styr.
Stor scene,dybde og rom, bra bass, kontrollert og naturlig mellomtone, og ingen problemer med visling og overdrevne sibilanter i toppen.
Gjengir veldig naturlig uten overdrivelser.
Det finnes pick-uper med mer varme, og det finnes pick-uper som gir mer glitter og stas, men den svarte Cadenzaen er lettere å matche i et anlegg enn mye annet.
Den blå Cadenzaen er litt mer kjølig og på i toppen hvis du har et anlegg som bikker over mot varme og ønsker mer detaljer.
Bronse er litt varmere og rundere. Rød er ganske nøytral, og er bra i prisklassa, men mindre av alt enn med Black.
En rød Cadenza er etter min mening verdt hver krone den koster mer enn Quintet Black som er toppmodell i den underliggende serien.
Til sist handler det om matching til egen spiller og anlegg, og det er ikke slik at noe er "best".
Jeg har skjønt du mener Ortofon er kjedelig motoren. Du er hjertelig velkommen for en lytt.
Ikke mye å lure på,Cadenza er gode deTakk for det Blusern men tviler ikke på at det er gode puer men har i grunnen bare erfaring med rimelige ting fra Ortofon samt dyrere en del år tilbake.Jeg svarer ikke for andre, men kan si noe om min mening på dette temaet.Nei du har rett i det, 2 vidt forskjellige oppsett så det er ikke bare å kopiere pu men det må jo være noe med Cadenza siden du er så glad i den
mvh
Stor scene,dybde og rom, bra bass, kontrollert og naturlig mellomtone, og ingen problemer med visling og overdrevne sibilanter i toppen.
Det finnes pick-uper med mer varme, og det finnes pick-uper som gir mer glitter og stas, men den svarte Cadenzaen er lettere å matche i et anlegg enn mye annet.
Den blå Cadenzaen er litt mer kjølig og på i toppen hvis du har et anlegg som bikker over mot varme og ønsker mer detaljer.
Bronse er litt varmere og rundere. Rød er ganske nøytral, og er bra i prisklassa, men mindre av alt enn med Black.
En rød Cadenza er etter min mening verdt hver krone den koster mer enn Quintet Black som er toppmodell i den underliggende serien.
Til sist handler det om matching til egen spiller og anlegg, og det er ikke slik at noe er "best".
Jeg har skjønt du mener Ortofon er kjedelig motoren. Du er hjertelig velkommen for en lytt.
Joda kanskje jeg skulle prøve meg på en neste gang jeg bytter
mvh
Bare hyggeligFikk telefonen i dag bare venter på et nytt sim kort så kan jeg ta den bruk.
Jeg er deg evig takknemlig Ove og tusen takk igjen
mvh
Eller kanskje gå for en pu fra AT i høyere klasse??Ikke mye å lure på,Cadenza er gode deTakk for det Blusern men tviler ikke på at det er gode puer men har i grunnen bare erfaring med rimelige ting fra Ortofon samt dyrere en del år tilbake.Jeg svarer ikke for andre, men kan si noe om min mening på dette temaet.Nei du har rett i det, 2 vidt forskjellige oppsett så det er ikke bare å kopiere pu men det må jo være noe med Cadenza siden du er så glad i den
mvh
Joda kanskje jeg skulle prøve meg på en neste gang jeg bytter
mvh
O
Kan vær at det ser bedre ut i virkeligheten? bare sett bilder av detDet er kult mener nå jeg
O
Er jo bare gæmlisser som har råd til sånt jåleri, å de mister jo syn å hørsel etter hvert...Det ser i hvert fall ut for at de har display for svaksynte