motoren
Æresmedlem
Se det ja hvordan er førsteinntrykket ?
mvh
mvh
Bare savnet krøllene...Mobbing må du holde deg for god til HCFa.. så store ører du har evo..
O
Veldig bra. Litt Accuphase lyd i den men kanskje en knøtt mere friskt .Se det ja hvordan er førsteinntrykket ?
mvh
Sunilda havnet i hovedstaden .Æhem, jeg har litt vondt for det, så for å få det inn med teskje: Hvor havnet egentlig den Sunildaen?
Jeg kunne fortalt deg på forhånd at den ikke ville bli lenge hos deg, men er alt for fintfølende til å ville ødelegge din umiddelbare eierglede.
Så bra Ove har du kvittet deg med ARC? ser de er vekke fra hylleneVeldig bra. Litt Accuphase lyd i den men kanskje en knøtt mere friskt .Se det ja hvordan er førsteinntrykket ?
mvh
O
Nei er du galSå bra Ove har du kvittet deg med ARC? ser de er vekke fra hylleneVeldig bra. Litt Accuphase lyd i den men kanskje en knøtt mere friskt .Se det ja hvordan er førsteinntrykket ?
mvh
O
mvh
Bare på test .Gratulerer igjen, det er jo lov å hygge seg litt ekstra nå som det snart er jul
NæææææDu var vel bare utom Mala en kjapp tur for å bestille TechDas V tenker jeg
Det er jo smart å begrense antall nykjøp som havner på Torget og Sveinung yter i mine øyne meget høy service i forhold til normalen. Amati’ene blir vel stående til evig tid, så da kan du snevre det inn til å teste forskjellig elektronikkBare på test .Gratulerer igjen, det er jo lov å hygge seg litt ekstra nå som det snart er jul
Brukes nå som preamp. Vis vedlegget 563279
O
TechDas V er ikke lenger standarden. Mala har fått inn en TechDas Airforce One. Milde himmel....Du var vel bare utom Mala en kjapp tur for å bestille TechDas V tenker jeg
Jo det er faktisk i overkant av hva jeg kan spa oppIngen ting for en herremann som deg Ove tviler ikke på at det spiller himmelsk
mvh
Det er sant! Men de låter bedre enn de ser ut 490 000krBørresen høytalerne er djævelsk pene å se på i allfall...
God morgen i stua flotte er dem men akk så dyreDet er sant! Men de låter bedre enn de ser ut 490 000krBørresen høytalerne er djævelsk pene å se på i allfall...
O
God morgen,MGod morgen i stua flotte er dem men akk så dyreDet er sant! Men de låter bedre enn de ser ut 490 000krBørresen høytalerne er djævelsk pene å se på i allfall...
O
mvh
Er SF på vei ut kanskje?God morgen,MGod morgen i stua flotte er dem men akk så dyreDet er sant! Men de låter bedre enn de ser ut 490 000krBørresen høytalerne er djævelsk pene å se på i allfall...
O
mvh
Ja de er det men akk så bra
O
Ja det er en hinsides pris på dem.. kansje et par store Raidho kan gjøre mye av det samme? Jeg syns jo selv de billige Scansonic mb2,5 som var her hadde noe magisk over seg.Det er sant! Men de låter bedre enn de ser ut 490 000krBørresen høytalerne er djævelsk pene å se på i allfall...
O
Ikke myeEr SF på vei ut kanskje?God morgen,MGod morgen i stua flotte er dem men akk så dyre
mvh
Ja de er det men akk så bra
O
mvh
Det er bare stælkeneinkluderer prisen et bassystem vi ikke ser på bildet, eller er det en halv mill for de to stælkene?
Ikke CB på vei hit nei.Nå var det jo akkurat en CB til salgs hos NAT. Reservert står det, og det skulle ikke forundre meg om den er på vei i retning Ski
Hadde du satt deg ned å hørt det hadde du nok overlevd bling faktorenSynes de var pene å se på. Men prisen er vill. Artig at Sveinung tror han kan selge slik hifi i Norge. For meg blir det for mye bling. Men jeg er ikke i målgruppen heller, fattig bondeknøl som en er ;D
Det har du helt rett i Ove Kos deg i helga
Veldig enig med deg... Børresen er langt fra Bling.. sobert og en ren nordisk stil i mine øynePrisen på 588k skremmer nok de fleste, men jeg må forsvare designet. Jeg fikk stikk motsatt inntrykk av dem enn bling. Mine tanker gikk mer mot diskret, sobert og gjennomtenkt estetisk design. Mulig det var noen andre som sto fremme når du var der, men designmessig synes jeg de var meget vellykket. Men som sagt, prisen...