Takk,M. Det låter ganske så bra nå jaGrattis med ny plog Oveblir nok kjempe bra det ja
mvh
O
Takk,M. Det låter ganske så bra nå jaGrattis med ny plog Oveblir nok kjempe bra det ja
mvh
Ja det er ikke tull en gang^ Det er nå mange dager igjen til påske da. EVO´n er i stand til å bytte ut alt han har - opptil flere ganger på den tiden![]()
Be careful what you wish for! Og der ligger det jammen meg en svært pent brukt Cadenza Black på torget.Takk gunner
Jeg har hatt rød og nå blå,neste er sort.
O
Får gi den blå mere enn 4 timer førstBe careful what you wish for! Og der ligger det jammen meg en svært pent brukt Cadenza Black på torget.Takk gunner
Jeg har hatt rød og nå blå,neste er sort.
O
Fordi jeg ikke har lyst til å ta ut penger av fondet,da blir den dyrere enn en nyHvorfor ikke bare kjøpe min gamle Black som ligger på torget?
Begynne å samle flasker... Gnier!Fordi jeg ikke har lyst til å ta ut penger av fondet,da blir den dyrere enn en nyHvorfor ikke bare kjøpe min gamle Black som ligger på torget?Bedre å vente til økonomien har stabilisert seg.
O
Ikke gniete det tosken,det er lurtBegynne å samle flasker... Gnier!Fordi jeg ikke har lyst til å ta ut penger av fondet,da blir den dyrere enn en nyHvorfor ikke bare kjøpe min gamle Black som ligger på torget?Bedre å vente til økonomien har stabilisert seg.
O
Lur, når begynte du med det? Har du penger nok, hopp bukk over hele Black og kjøp Windfeld når tiden er moden.Ikke gniete det tosken,det er lurtBegynne å samle flasker... Gnier!Fordi jeg ikke har lyst til å ta ut penger av fondet,da blir den dyrere enn en nyHvorfor ikke bare kjøpe min gamle Black som ligger på torget?Bedre å vente til økonomien har stabilisert seg.
O. Har penger nok til å kjøpe den men er best å ta det litt rolig
O
Ikke brått umulig detLur, når begynte du med det? Har du penger nok, hopp bukk over hele Black og kjøp Windfeld når tiden er moden.Ikke gniete det tosken,det er lurtBegynne å samle flasker... Gnier!. Har penger nok til å kjøpe den men er best å ta det litt rolig
O
Fin den jaFlott bursdagsgave altså. Gratulerer så mye.![]()