jorwed_
Audio Arkeologen
Knock yourself out!
Godisbutikken
Godisbutikken
Har jo ARC ennåTenker du på Lumin så er ny bestilt i sort
arc-skiltet på veggen, selvsagt!
finn 1 feil
O
arc-skiltet på veggen, selvsagt!
Takk takk,karmis det varmer når det kommer i fra degGromme saker! Må i et svakt øyeblikk innrømme at det ser tøft ut Gratulerer
Kommer nok kanskje en CD Spiller inn,selv om den ikke brukes mye ser det bøst utSer bra ut.
La blokkene og pre stå der, og skaff deg DAC, streamer, platespiller og RIAA fra Mc, så har du anlegg for flere uker fremover!
Du har da vært innom disse banene før og hatt mcintosk vel?
Det har nok Ove glemt for lenge siden. Det gjelder å se fremover og ikke bakover.Du har da vært innom disse banene før og hatt mcintosk vel?
Grattis. En gang skal jeg nok ha mcintosk selv, kun pga VU meterne
Neida husker MA7000 men det var ikke et oppsettDet har nok Ove glemt for lenge siden. Det gjelder å se fremover og ikke bakover.Du har da vært innom disse banene før og hatt mcintosk vel?
Grattis. En gang skal jeg nok ha mcintosk selv, kun pga VU meterne
Takk,ja det skader ikke at det ser og føler bøst utGratulerer i dag og Ove!
Eiergleden må være på topp med et sånnt oppsett
Takk Espen,PF låter tøft på dette
Gratulerer Ove.
Bør være en bra grunnstamme dette!
Kos deg
Mvh: Espen L
I beste mening men styr unna Golden Lion, kommer aldri unna gode nos rørVet ikke hvilke rør som står i din c2300, men golden lion gd rør gjorde underverker i min c2600 i forhold til originalrøra vertfall
Hehe,tosken du er best,vet best,kan bestKan du ikke bare si at jeg hadde rett Ove? Bassen - førsteinntrykk er ofte korrekte. Oppvarming, innbrenning, gå seg til og slikt...bare tøv. Maste litt på deg fordi jeg følte noe ikke stemte... Si det Ove! Tosken du er be...
Sitter genalex i den.Vet ikke hvilke rør som står i din c2300, men golden lion gd rør gjorde underverker i min c2600 i forhold til originalrøra vertfall
Å gi deg!Hehe,tosken du er best,vet best,kan bestKan du ikke bare si at jeg hadde rett Ove? Bassen - førsteinntrykk er ofte korrekte. Oppvarming, innbrenning, gå seg til og slikt...bare tøv. Maste litt på deg fordi jeg følte noe ikke stemte... Si det Ove! Tosken du er be...
O
Bare å ta kontakt med Audiomix Ove den preen fortjener skikkelige rør vil jeg troSitter genalex i den.Vet ikke hvilke rør som står i din c2300, men golden lion gd rør gjorde underverker i min c2600 i forhold til originalrøra vertfall
O
Har en del rør her i fra før,siemens blaBare å ta kontakt med Audiomix Ove den preen fortjener skikkelige rør vil jeg troSitter genalex i den.Vet ikke hvilke rør som står i din c2300, men golden lion gd rør gjorde underverker i min c2600 i forhold til originalrøra vertfall
O
mvh
Er ikke genalex bra til den??Har en del rør her i fra før,siemens blaBare å ta kontakt med Audiomix Ove den preen fortjener skikkelige rør vil jeg troSitter genalex i den.Vet ikke hvilke rør som står i din c2300, men golden lion gd rør gjorde underverker i min c2600 i forhold til originalrøra vertfall
O
mvh
O
Jeg vil tro de er bra nok,den er 100% støyfri på MC inngangen bedre enn Golde Note PH 10 faktiskEr ikke genalex bra til den??Har en del rør her i fra før,siemens blaBare å ta kontakt med Audiomix Ove den preen fortjener skikkelige rør vil jeg tro
mvh
O
Takk ptb,de som liker Harley liker som regel McIntosh ogsåNå begynner det å bli ordentlig med blålys ja.
Gratulerer. Ser bøst ut, og tviler ikke på at det låter deretter. Jeg synes McIntosh er tøft - både visuelt, og de oppsett jeg har hørt gjennom årene.
Det er som det skal være. Deilig. Ikke et knepp eller sus. Bare stillhet når det skal være stille og feit lyd når det trykkes på fjernkontrollen.Jeg vil tro de er bra nok,den er 100% støyfri på MC inngangen bedre enn Golde Note PH 10 faktiskEr ikke genalex bra til den??Har en del rør her i fra før,siemens blaBare å ta kontakt med Audiomix Ove den preen fortjener skikkelige rør vil jeg tro
mvh
O
O
Det er nok det samme jeg har tenkt,må også bli kjent lyden førstDette tuberolling greiene.
Folk burde jobbe med rommene sine før de fokuserte på det tøvet.
Takk takkGratulerer med tøft anlegg.
Du holder deg innen samme gruppe med mcintosh, sonus faber og arc
• Audio equipment companies - HIFI manufacturers and dealers
Å kalle det tøv er vel å dra det litt langt?Dette tuberolling greiene.
Veeel, kom ved en tilfeldighet til å slå opp i et leksikon på ordet løsaktig....Takk takkGratulerer med tøft anlegg.
Du holder deg innen samme gruppe med mcintosh, sonus faber og arc
• Audio equipment companies - HIFI manufacturers and dealers
Ja jeg er jo en trofast fyr
O
Kommer an på motoren. Gidder ikke ta noen diskusjon på det her da folk virkelig får gjøre det som gleder dem, jeg snakker ut fra eget ståsted. Finner jeg en type som fungere fint og støyfritt holder jeg meg til det. At noen hevder at rørene som følger med fra produsent er under pari aksepterer jeg heller ikke uten videre. Prøvde å få hjelp fra Audiomix for noen mnd siden, men han later til å ha glemt meg. Hadde hell med det settet jeg omsider endte opp med og er fornøyd.Å kalle det tøv er vel å dra det litt langt?Dette tuberolling greiene.
mvh