Evo III
Hertugen
Kan ikke love noen tingLigg heller på svai du, slik at kronasjen hoper seg opp og du kan underholde oss gjennom høsten
Kan ikke love noen tingLigg heller på svai du, slik at kronasjen hoper seg opp og du kan underholde oss gjennom høsten
Bah, null stress der. Platesamlinga består jo tilsynelatende bare en en håndfull titler, om enn i bøttevis av eksemplarer; PF, Supertramp, Dire Straits og litt John MilesPress nå ikke gassen så langt i bånn på jollen din at du igjen begynner å tenke på å selge platesamlingen
Skrangler det litt her igjenBah, null stress der. Platesamlinga består jo tilsynelatende bare en en håndfull titler, om enn i bøttevis av eksemplarer; PF, Supertramp, Dire Straits og litt John Miles
Underholdninga er nok sikra uansett
Kan jo se sånn utDet er ting som hinter om at du faktisk har blitt en ekte fanboy.
Fint å se hvor mye arbeid som legges ned med produktene, handler ikke bare om å skru sammen noen importerte standardvarer i fin innpakning.
jeg liker sånne videoer så helt i orden
O
Litt varme må vi tåle nå,vet aldri hvor lenge det varer så vi får nyte det.God morgen min venn! Det er varmt!!!
Venter hifibesøk så bruker morgenen på litt husarbeid...
Ok...Roksan Shiraz är nog ett snäpp upp.
Nei den blir,shiraz er skjev i nålfanenOg du har tenkt til å kvitte deg med den?
Njaaaa jeg synes Cadenza sporer bedre enn shiraz og det er ikke lett og skille de sånn helt uten videre. De har ulik sound men om shiraz er så mye bedre er ikke helt sikkertRoksan Shiraz är nog ett snäpp upp.
Det var som faen! Reklamasjon?Nei den blir,shiraz er skjev i nålfanen
O