motoren
Æresmedlem
Den var bare nydelig Ove gratulerer og takk for en hyggelig samtale i går.Nå er det bare en uke til denne lille tassen kommer til oss Vis vedlegget 668710
God helg buddy
mvh
Den var bare nydelig Ove gratulerer og takk for en hyggelig samtale i går.Nå er det bare en uke til denne lille tassen kommer til oss Vis vedlegget 668710
Takk det samme,FrankDen var bare nydelig Ove gratulerer og takk for en hyggelig samtale i går.
God helg buddy
mvh
Det blir vel Linda som blir mest i fyr å flamme med den,jeg er litt mere lugnDen søtnosen der kommer vel til å ta oppmerksomheten fra både hi-fi og andre ting en stund fremover .
Ja det er en Tervuren,Belgisk Gjeterhund.Blir fort lugn når en må ute i regnvær, plukke drit og gre pels.. Men hyggelig med hund. Er det en gjeterhund?
Ja.Woodshine?
Takk,Rune det trenger viDet blir fint å få hund til vintern O.
-Så slipper du å sitte inne og gnu på hifi hele tida.
Tervueren er fine hunder, men krever nok mer enn de jeg har. Særlig de første par åra.
Man får mye igjen ved å investere i aktivitet med hunden. Det er både fysisk og psykisk helse i det å ha et fornuftig hundehold.
Folk som ikke har hatt hund, kan ikke forstå verdien i det.
Ønsker dere lykke til.
Takk,det skader ikke neiSer bra ut O deilig når ikke kablene ligger i kveiler på gulvet
mvh
Perfekt!En øl smakte nå Vis vedlegget 668874
Neida!Platen er dessverre en svanesang for når det gikk åt skogen med en fantastisk gruppe/mann
Må ikke drikke for meget nå da XSmakte med øl her å i dag.. og i går.. og dagen før der..
Artig å se at @TT er innom i trådenNå er det bare en uke til denne lille tassen kommer til oss Vis vedlegget 668710
Nei det er sant.. tar bare 1 dl av boksen om dagen siden det er så himla dyrtMå ikke drikke for meget nå da X
O
Nå var jeg ikke helt med jorwed? noe i tråden jeg har gått glipp avSer vel mer ut som en nedgradering?
Nei, men i annonsen "Ønsker å bytte min Lumin D2 i en U1 mini."Nå var jeg ikke helt med jorwed? noe i tråden jeg har gått glipp av
mvh
Det er verken opp eller ned,kun botoverbytteSer vel mer ut som en nedgradering?