Evo III
Hertugen
Takk GriffGratulerer med flott spiller!
Takk GriffGratulerer med flott spiller!
Hvorfor fikk noen en og noen to. Hvis denne tråden innbefatter medlemskap i et fordekt homoerotisk brorskap bør det komme mer eksplisitt frem. Jeg vurderer sterkt å slutte og følge tråden!
Hvorfor fikk noen en og noen to. Hvis denne tråden innbefatter medlemskap i et fordekt homoerotisk brorskap bør det komme mer eksplisitt frem. Jeg vurderer sterkt å slutte og følge tråden!
Takk atteCongrats Duke!
Er så flott atte
TakkCongrats med et smykke av en snurre Hertug-San
vennlig helsning
Men i helvete for en flokk suttre unger,legger ned trådenHvorfor fikk noen mens andre fikk eller ?
Virker som om du har et upragmatisk bilde av folk rundt deg. Jeg tror jeg melder meg ut.
Takkja minst detTil lykke - der har DU spiller i maaaange uker!
Ja, fikk INGEN jeg... Nå ble jeg krenket og vonbråten.... ... Seriøst så passa den veldig bra. Blir artig å høre hvordan du synes den spillerHvorfor fikk noen mens andre fikk eller ?
Virker som om du har et upragmatisk bilde av folk rundt deg. Jeg tror jeg melder meg ut.
Den spiller som en mellomting av RX 1500 og DDX 1500 bare med tøffere bass. Ulikt noe jeg har hatt her før lydmessig, Denon DL 103 passet godt med The Mod squad RIAA. Dette var tøft!Ja, fikk INGEN jeg... Nå ble jeg krenket og vonbråten.... ... Seriøst så passa den veldig bra. Blir artig å høre hvordan du synes den spiller
Takk,gunnerVeldig pent, O.
Håper du fortsatt har den når nedstengningen er over, for denne har jeg virkelig lyst å høre på.
Takk,RoDaGratulerer! Vakker er ikke dekkende.
Takk takkGrattis! Den var meget flott
Takk ptbGedigen sak, bokstavelig talt. Flott. Gratulerer!
Takk.Grattis. Meget stilfull spiller. Morro at den spiller så tøff bass
Takk for detFantastisk pen spiller! Gratulerer så masse!
Takk for det,Morten.Gratulerer med en meget vakker kvern Ove.
Garrard ( 301 - 401 ) er et deilig stykke mekanikk som gir habegjær, kjenner det rykker sjøl og....
/Morten