thetjomster
Overivrig entusiast
Flott båt! Er det sommerresidensen vi skuer i bakgrunnen?
Kult. Hertuger kler grønnt som du serknall gøy Vis vedlegget 728137
Denne er konge, kjøpte den og Brakara for et par år siden, stor suksess på guttekveld med dypdykk i gamle skiver og flasker...knall gøy Vis vedlegget 728137
Nei,men en MM skal det væreStadig litt tweaking av Garrarden...har du noen PU kandidater da ?
Jeg tok oppfordringen på coveret bokstavlig, så den gikk rett i søpla .
Hva er inni VN-35E eskene? NOS-stift til V15III kanskje? Er noe kjent med den esken i alle fall, selv om det begynner å bli noen år siden.Vis vedlegget 728504
«Vi skal nok finne på noe» sa han, med hodet nedi vintage boksen.
Vis vedlegget 728510
Stemmer det. Men alle er ikke NOS, noen er bare OS.Hva er inni VN-35E eskene? NOS-stift til V15III kanskje? Er noe kjent med den esken i alle fall, selv om det begynner å bli noen år siden.
De er nå lekre disse, men hadde ikke en mer klassisk arm kledd sløyden bedre?
Jo du kan så si. Men jeg tenkte litt på lyd og penger så det var dette jeg endte opp med,noe dritt og være fattig.De er nå lekre disse, men hadde ikke en mer klassisk arm kledd sløyden bedre?
Ja det er det...Jo du kan så si. Men jeg tenkte litt på lyd og penger så det var dette jeg endte opp med,noe dritt og være fattig.
O
Ja klart det!!!Ja det er det...
Men om lyden er viktigere en stilen er det Kuzma som er tingen.
Skal vi bytte?
Ja det kunne jeg,men gidder ikkeVel.. du kan alltids rense plinthet for pælamark
Det er nok tvilsomt det jaDe rekker vel ikke ete'n opp før du har bytta uansett!!
Bra plate i alle fall?Sløver med litt vinyl på en Tirsdag. Ikke så mye å finne på ellers Vis vedlegget 729334
Prøver å ha denne riggen littEvo lll, bytter raskere enn sin egen skygge...
NææææKanskje på tide å bytte arm snart
Synes du har hatt de to lenge og tror noe slikt ville passe
Vis vedlegget 729364
Ja ikke helt gæ’ærnBra plate i alle fall?
Neida, EvoIII er treg han. Jeg har vært i «nabolaget» og der var det en som bytta høyttalere FØR han hadde fått dem i husEvo lll, bytter raskere enn sin egen skygge...
Ha ha, noen folk ass!!!?Neida, EvoIII er treg han. Jeg har vært i «nabolaget» og der var det en som bytta høyttalere FØR han hadde fått dem i hus
Ja lurer på hvem det kan væreHa ha, noen folk ass!!!?