roeng2
Hi-Fi freak
Nei, best uten
Og en logo på frontruta - så er alt på stell (Nå er vi morsomme her altså)
Så jålete den spillern er bør den jo få et kongelig navn.. Harald f.eksFå deg ett emblem med Gerhard på - vips så har spilleren fått egennavn
Lite bilder,men det ligger mange ute på HFSGod kveld Ove Nå hvordan likte du messen i helga? håper du har tatt litt bilder
mvh
Bare å hive den på det FrankStormbringer er det lenge siden jeg har hørt, har den på hylla men må være 15 år siden den har vært på snurra .)
Mine store idoler i oppveksten men dessverre blir det ikke mye spille tid lenger.
Ha en rocking kveld Ove
mvh
Tror de gamle purple platene trenger en skikkelig vask først, de har levd et hardt liv i mine yngre dagerBare å hive den på det Frank Vis vedlegget 762117
Det er sikkert ikke dumt,jeg vasket en del plater borte hos Jorwed med ultralyd vaskeren hans. Ble bedre enn nye.Tror de gamle purple platene trenger en skikkelig vask først, de har levd et hardt liv i mine yngre dager
mvh
Den Stormbringer jeg har låter ikke så galt. Men flere andre DP her låter ikke så bra^ Smart, selvom enkelte har lydmessige bedre lydkvalitet i ulike re-issues/re-masters. Men Obs - gjelder langt fra alt .
For å nevne et par.
Kjøpte en variant av Stormbringer, men den var under pari i forhold til originalpress.
Mht Perfect Strangers derimot er ikke originalpress veldig bra.
Takk det samme ATipper du er inne på noe O. Ha en fin ONSDAG!
Lite sent svar, men fick du tag på Supertramp skivan?Noen som har denne å selge meg ? Vis vedlegget 759767
Mener å huske at jeg så den besetningen der i Drammendrammendrammenhallenhallenhallen (fritt etter fz..) en gang for lenge siden.^ No, no ,no .
I´ve a feeling we´re not in Kansas anymore:
We must be over the:
... som det så tydelig fremgår i åpningen her
Ja fant den,takkLite sent svar, men fick du tag på Supertramp skivan?
Hittade den när jag håller på att tvätta skivor, visste inte att jag hade den, englandspress.
Skal ikke se bort fra det. Rainbow spilte i Drammenshallen i 82.Mener å huske at jeg så den besetningen der i Drammendrammendrammenhallenhallenhallen (fritt etter fz..) en gang for lenge siden.
Husker en bråkete jentegruppe som varmet opp. Og Beethovens 9 med en Heineken (?) flaske.Skal ikke se bort fra det. Rainbow spilte i Drammenshallen i 82.
Der ser du hvor ille det varDet var vel Al Stewart? ellers har kabeln byttet artist også