Hadde vært gøy jaKjekt med litt aktivitet i tråden O, kunne vært morsomt med en sammenligning.
Min AU-717 mot din AU-719
Krysser fingre for at min blir ferdig snart. Men hvis du får beskjed om at det kan ta enda fler mnd så takker jeg nok ja til tilbudetTjihi,du kan gjerne låne denne til din er klarHeldig du Evo som har masse Sansui ;D ???
Grattis
O
Takk Blues det varmer et slitent hjerteBra du er i gang igjen O.
Du er en berikelse for HFS med din personlighet og en tråd med tydelig signatur.
Mvh
Ikke sant ! Ser fint ut håper det låter bra ogsåEndelig et produkt fra roksan det lukter litt swuuung av.. håper de får fart på salget
Det er frakten INN i EU som er dyr!Du kan nok ha rett i det, men likevell er utlendinger stort sett flinkere til å anerkjenne godt håndverk. Prisene i Norge er svært lave på vintage hi-fi. Mange av mine vintage salg går til utlandet til priser satt utfra hifishark osv.
Bakdelen med så store enheter som forsterkere et frakten ut av EU.
Men den er verd det den er i det marked du selger i
Det er aberet med og kjøpe på ebay jaTror ikke prisen er så ille mtp. hva man må ut med av forsterkere i samme klasse i dag.
Kjøper du gammelt får du gjerne med litt ekstra. Nostalgi, historie + et mye flottere utseende på komponentene (min mening).
Aberet er at man kan kjøpe katta i sekken har de ikke vært inne til service. Been there, done that.
Gleder meg til og teste den trengs en vask og rens ser jeg.
Regnet med det ja, viste ikke det neiDEn trenger nok litt rens og TLC Evo... Litt pjusk i pelsen... Samt med disse kjipe høyttaler-terminalene som japsene digget på den tiden. Selger var vintage Pioneer mann , men det visste du vel ?
Vis vedlegget 376871
Ikke akkurat vintage, det var denne du tenkte på?
Kabelforskjeller har aldri vært verdt tusenlapper HC, hundrelapper ja, tusenlapper nei.(-) en tror da ikke at kabel-forskjeller er verdt tusenvis i 2016 ??