Evo III
Hertugen
Nei.Hva brukte du for å rette den, stekeovn?
En kjele med varmtvann,legger den på et glatt håndkle og et oppå. Så satt jeg kjelen oppå til den ble kald,så rettet den seg nok til å spilles
Nei.Hva brukte du for å rette den, stekeovn?
Du var vel ikke så smart at du la igjen noe til meg der?Sånn musikk @MakkinTosken og jeg liker. Ble noen plater hos @jorwed_ i dag også,men ikke til megkjøpte med til en kompis som nok blir kunde der Vis vedlegget 788105
800kr er penger det også.Tosken kjøper Studer av, Jørgen, mensdu nøyer deg med en plate eller to til kompispris. Hertug my ass
Gjør det i morgen,ser jo sjappa til Jorge i fra jobbenDu var vel ikke så smart at du la igjen noe til meg der?
Pøh, ikke hvis man kaller seg, hertug! For oss drueplukkere i Guds vingård er det å regne som en formue.800kr er penger det også.
Gjør det i morgen,ser jo sjappa til Jorge i fra jobben
Kjøpte jo noe gøy der for 35000 hertugt penger før åpning av sjappa så jeg har ikke dårlig samvittighetPøh, ikke hvis man kaller seg, hertug! For oss drueplukkere i Guds vingård er det å regne som en formue.
Jeg bøyer meg ydmykt mot overflodens høyborg i Langhus!Kjøpte jo noe gøy der for 35000 hertugt penger før åpning av sjappa så jeg har ikke dårlig samvittighet
Eller nå juger jeg litt,ble vel bare 20K så nå er jeg flau igjenKjøpte jo noe gøy der for 35000 hertugt penger før åpning av sjappa så jeg har ikke dårlig samvittighet
Som hertug er det helt innafor å ikke ha helt klart for seg om man en dag brukte 20 eller 35K på forbruksartikler.Eller nå juger jeg litt,ble vel bare 20K så nå er jeg flau igjen
Det har du pokker meg rett i min gode mannSom hertug er det helt innafor å ikke ha helt klart for seg om man en dag brukte 20 eller 35K på forbruksartikler.
Så da er det så godt som tomt når jeg kommer dit i morgen?Det har du pokker meg rett i min gode mann
Neida,jeg har ikke kjøpt så mye vinyl,ca 30 plater en PU, en tonearms kabel og ortofon PU vektSå da er det så godt som tomt når jeg kommer dit i morgen?
Jeg tror ingenting før jeg får se det, det ryktes at opptil flere sk "oppkjøpere" har forsynt seg grovt allerede. Vi får tro at Sjefen har fylt på etterhvert som gribbene har forsynt segTipper det er tilstrekkelig utvalg igjen til at du får kjørt 1210’n i timesvis jeg @TT. Tomorrow will show.
Eller Sissel synger julen inn. Den dukker alltid opp i enhver platesamlingJa, kanskje er det bare de dusinvarene som var månedens plate i plateklubbene (alle glemte å avbestille) som er igjen
Ikke hos meg Jule musikk er ikke min greieEller Sissel synger julen inn. Den dukker alltid opp i enhver platesamling
He he. De gangene jeg har bladd i platesamlinger i bruktbutikker, så dukker alltid nevnte plate opp. Om jeg finner den i morgen, så skal jeg sende den til deg, free of charge. Du venner deg til den etter en 40-50 runderIkke hos meg Jule musikk er ikke min greie
mvh
Må jo det TT.Ja du skal vel det ja. Da sees vi plutselig
Takk for godt tips! Skal prøves i dag.Nei.
En kjele med varmtvann,legger den på et glatt håndkle og et oppå. Så satt jeg kjelen oppå til den ble kald,så rettet den seg nok til å spilles
Ikke du heller neiGod morgen kunne godt tenkt meg å hatt den damen på kaffe
mvh
Husker den godt Min yngste sønn og dem han var på russebuss med brukte tema fra denne filmen som konsept da de var russ.Noen som husker denne filmen Vis vedlegget 788664