TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
God tur i garasjen. Her flytter vi oss i dag, men vi vet ikke hvor vi skal enda. Reisefølet sover og vi må være ute herfra kl 12. ikke noe hast.
Takk, og fortsatt god ferieGod tur i garasjen. Her flytter vi oss i dag, men vi vet ikke hvor vi skal enda. Reisefølet sover og vi må være ute herfra kl 12. ikke noe hast.
Fremdeles sort som gjelder eller...........Deler dukket opp i postkassa. Da er det bare å avtale dag for lakkering av drivverket Vis vedlegget 839898
Ja fremdeles sort..
Måtte jo høre om du er sikker Sort er fint det, og spesielt fint til polert tallerken synes jeg. Blir uten tvil en strøken spiller når finishen er på høyde med Plinthet.Ja fremdeles sort..
Plinth ble jo kjøpt fordi spilleren er sort, det er i mine øyne finest
Ja håper det, med orginal eske blir dette bra detMåtte jo høre om du er sikker Sort er fint det, og spesielt fint til polert tallerken synes jeg. Blir uten tvil en strøken spiller når finishen er på høyde med Plinthet.
Seff ringer og ombestemmer meg straxNeineinei.. du må ha mosegrønn hammerslagslakk på den spilleren!
Nei,nei,nei her er sluket på dypt vann igjen, iår er det blått som gjelder.Neineinei.. du må ha mosegrønn hammerslagslakk på den spilleren!
nå må jeg ringe igjen joNei,nei,nei her er sluket på dypt vann igjen, iår er det blått som gjelder. Vis vedlegget 839965
Mener bildet er fra 2016 , men det er samme damen - som da fylte 95.
Vi får håpe hun er still going strong.Mener bildet er fra 2016 , men det er samme damen - som da fylte 95.
Hun serverer nok frokost i den himmelske sfære i så fall. Hun flagget ut 2017 i en alder av 96 år. Men hun lever videre på coveret , og skiva er knallbra også.Vi får håpe hun er still going strong.
Har ikke sjekka må jeg innrømme.
Ser ut som ei fresk og trivelig jente.
Bertha jobber til daglig som anestesisykepleier på A-hus.
Erfaring er viktig!Må jeg si gutter, grepa kvinnfolk dere omgir dere med.....
Enig TT, de trenger noen som holder dem i nakkenErfaring er viktig!
Ser for meg at hun spør legen: hvor lenge vil du at han skal sove?eller på stargate, Øøyh sett fra deg den øllen før du går utBertha jobber til daglig som anestesisykepleier på A-hus.
I helgene holder hun orden på Stargate på Grønland. Kort sagt, - et grepa kvinnfolk. Aldri noe tull!
Jorge er på plass når han trengsEr Jorge tilbake etter ferie?
Vurderer en tur til gamle tomter, Ski, ville være kjekt hvis "Jorge" var derJorge er på plass når han trengs
Hmmm… ta med frukt, så evaluerer vi situasjonen som har oppstått sammen…Jeg får vel nesten ikke lov å komme etter fruktkurv utdelingen
Når begynner disse fredagssamlingene etter ferietiden?Hmmm… ta med frukt, så evaluerer vi situasjonen som har oppstått sammen…
Så hvis jeg dukker opp vil jeg trekke ned alderen??Når begynner disse fredagssamlingene etter ferietiden?
Vis vedlegget 840363
Desverre, da får nok @Hifi&Vinyl støtte fra oldsakssamlingenSå hvis jeg dukker opp vil jeg trekke ned alderen??
Ikke sint TT, bare skuffet. Pass deg ellers tar jeg med kona.Desverre, da får nok @Hifi&Vinyl støtte fra oldsakssamlingen
Tenkte egentlig nå på fredag. Legger ut en sak her på HFS i morgen. Annonserer en liten overraskelse ogsåNår begynner disse fredagssamlingene etter ferietiden?
Vis vedlegget 840363