Tar ikke etternavnet i farta, men det begynte og bli mange som jobbet der da etter brannen.^ Jobbet Thorkildsen der da (i 1985), eller hadde han sluttet?
Ganske så trist akkurat det.Husk nå at det for øyeblikket er gæmliser over 59 år som dominerer ulykkene på mc…
Lørdag og søndag…Ganske så trist akkurat det.
Et opppfriskningskurs er kanskje ikke så dumt, Hvor
lenge er det siden du hadde et jern mellom låra??
Ditt sexliv vil jeg vite minst mulig om, det var evo jeg tenkte på.Lørdag og søndag…
Mulig det, men du siterte meg…Ditt sexliv vil jeg vite minst mulig om, det var evo jeg tenkte på.
Mulig det, men du siterte meg…
Ser den men siden det er evo sin tråd regnet jeg med at min kommentar villeMulig det, men du siterte meg…
Det er en stund siden ja, det er en motorsykel jeg da menerGanske så trist akkurat det.
Et opppfriskningskurs er kanskje ikke så dumt, Hvor
lenge er det siden du hadde et jern mellom låra??
Ikke løsningen med prisenHva med denne, likte løsningen med førersetet
🧑🏿Flott schäfer!
Ja, og nei han skal glefse etter alle andrefått skikk på pelsen?
har'n sluttet å glefse etter alle andre enn deg?
Han var snill med meg da, eller kanskje mest reddJa, og nei han skal glefse etter alle andre
Dette er min Diana Krall skive som Hertugen så elskverdig har vasket for meg. Den står til tørk!Vis vedlegget 845247
Hvem /hva er dette?
Akkurat!Dette er min Diana Krall skive som Hertugen så elskverdig har vasket for meg. Den står til tørk!
Var vel ingen som trodde at det var evo sin??Dette er min Diana Krall skive som Hertugen så elskverdig har vasket for meg. Den står til tørk!
Å jo da. Det finnes da folk som tror på en mexicansk snekker, så hvorfor ikkeVar vel ingen som trodde at det var evo sin??
Eller Beth Hart?Akkurat!
Virket som et fremmedelement der skjønner du...
Jeg lurte på om det var noe som kunne byttes i ei veldig pent brukt Sting-plate.
Vis vedlegget 845253
Nei, men har kanskje noe annet hvis du mener seriøst?Eller Beth Hart?
Min plate går ikke gjennom det nåløyet du setter som akseptabel kvalitet.Nei, men har kanskje noe annet hvis du mener seriøst?
OkeyMin plate går ikke gjennom det nåløyet du setter som akseptabel kvalitet.
Platen er ikke til salgs og er etter min mening den beste til Diana Krall. Faktisk kjøpt på messen i Horten for noen år siden
Oh ye of little faithAkkurat!
Jeg lurte på om det var noe som kunne byttes i ei veldig pent brukt Sting-plate.
Vis vedlegget 845253
Den spiller helt fint den nåMin plate går ikke gjennom det nåløyet du setter som akseptabel kvalitet.
Da spiller jeg heller Diana KrallAkkurat!
Vis vedlegget 845253
Makan!Var vel ingen som trodde at det var evo sin??