jorwed_
Audio Arkeologen
Ny CD spiller og sÄ streamer du? Var det ikke sÄÄÄ gÞy?
Ny CD spiller og sÄ streamer du? Var det ikke sÄÄÄ gÞy?
Jeg spiller da CD jegNy CD spiller og sÄ streamer du? Var det ikke sÄÄÄ gÞy?
Se der ja!Jeg spiller da CD jeg Vis vedlegget 880231
Takk ragwoFantastisk flott cd-spiller! Gratulerer!
Takkis. Tja fÄr jo hÄpe den blir en stund.GÄ mann kor lenge blir den i hus. Grattis med cd spilleren.
SkjÞnner ikke at denne posten kan oppfattes som morsom, nÄr jeg tilbyr hjelp?Ser du nevner at display er litt mÞrkt og at det finnes pÊrer. Har akkurat skiftet fra pÊrer til LED pÄ en forsterker og det ga bedre og jevnere lys. Anbefales. Kan hjelpe deg med evt montering om det trengs.
Jeg begynner nesten Ă„ like utseende pĂ„ AccuphaseâŠâŠâŠmen selvfĂžlgelig, bare nesten Grattis!!!
Takk for det TT, det er nok mulig jeg benytter meg av det tilbudetSer du nevner at display er litt mÞrkt og at det finnes pÊrer. Har akkurat skiftet fra pÊrer til LED pÄ en forsterker og det ga bedre og jevnere lys. Anbefales. Kan hjelpe deg med evt montering om det trengs.
Du har mitt nrTakk for det TT, det er nok mulig jeg benytter meg av det tilbudet
Du har mitt nr
Takk for detGratulerer med en flott spiller.
Ja skal sjekke det i morgen.Du handlet vel denne fra forhandler? da ville ivf jeg lÄtit han ordne opp i problemet.
TT fikser garantert saken men for ordens skyld.
Kanskje det er sÄ enkelt at et par trykk pÄ fjernkontrollen fikser det. Skal ikke se bort fra at det er en funksjon for Ä dimme displayet.Ser du nevner at display er litt mÞrkt og at det finnes pÊrer. Har akkurat skiftet fra pÊrer til LED pÄ en forsterker og det ga bedre og jevnere lys. Anbefales. Kan hjelpe deg med evt montering om det trengs.
Etter Ä ha saumfart brukermanualen for spilleren, fant jeg ikke noe slikt, men du vet kanskje noe som ikke stÄr der?Kanskje det er sÄ enkelt at et par trykk pÄ fjernkontrollen fikser det. Skal ikke se bort fra at det er en funksjon for Ä dimme displayet.
Har sett etter det, men finner ingentingKanskje det er sÄ enkelt at et par trykk pÄ fjernkontrollen fikser det. Skal ikke se bort fra at det er en funksjon for Ä dimme displayet.
Nope, bare registrerte at det var en knapp med Display Mode pÄ fjernkontrollen - og at den kanskje hadde en sammenheng med forskjellige "oppsett" av displayet og evt lysstyrke.Etter Ä ha saumfart brukermanualen for spilleren, fant jeg ikke noe slikt, men du vet kanskje noe som ikke stÄr der?
Den funker ikke pÄ DP-510, kun SACD spillereneNope, bare registrerte at det var en knapp med Display Mode pÄ fjernkontrollen - og at den kanskje hadde en sammenheng med forskjellige "oppsett" av displayet og evt lysstyrke.
Takk for det duMÄ si du lÞste dette pÄ en veldig kledelig mÄtte Ove! Grattis!
Takk, godt nyttÄr til deg ogsÄJÞss, nye rack og greier sÄ veldig pent ut O.
Grattis og ha et godt nyttÄr
mvh
.Lekre bilder, men helt klart fratrekk for alle beina som kom med pÄ bildene
Jeg er ellers litt bekymret for om du kommer til Ä fortsette med platespiller. Klarer du Ä bÞye deg sÄ lavt som den stÄr nÄ
à fÄ godkjent stempel av deg betyr litt! Du er jo faen ikke nÄdig om ikke alt sitter 213%Vi mÄtte jo ned i grotten til Makkintosken nÄr vi fÞrst var der. Har jo lurt litt pÄ hvordan lyden er hos den karen.
Kan jo si at den skuffet ikke for Ä si det mildt. Jeg fryktet jo at bassen skulle dominere lydbildet men det gjorde den ikke, vi spillte spor 8 i fra PF The division bell et spor jeg kjenner godt. Stemmen til Gilmour satt 100% der den skulle og gitar soloen flÞt som kremflÞte i Þrene, den kan pÄ noen oppsett lÄte litt hardt og " skurrete" hvis jeg kan bruke det ordet. Mellomtonen er nok den som jeg er mest kritisk til nÄr jeg hÞrer pÄ musikk bÄde hjemme og hos andre folk. Det er nok fordi jeg mener jeg har fÄtt den til her akuratt som jeg liker den og er kresen nÄr det kommer til den. Ikke fordi jeg har den beste mellomtonen i hele verden men fordi jeg liker den som den er her. Hos tosken satt den som en kule, bassen hos han er det ikke noe Ä si pÄ den var magisk. Han har etter min smak fÄtt til noe fantastisk med lyden og jeg kunne hÞrt pÄ hele PF sin katalog uten Ä bli det minste lei eller sliten i Þrene. Takk for lytten og kaffen André.
Vis vedlegget 880682 Vis vedlegget 880683 Vis vedlegget 880684 Vis vedlegget 880685