Hysj nå gutt,hysjEg kveit kva!![]()
![Ansikt med gledestårer :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f602.png)
Hysj nå gutt,hysjEg kveit kva!![]()
Eg ogEg kveit kva!![]()
Hva da!?! JEG fikk det ikke med meg! Det var for mange kunder i butikken!!Hysj nå gutt,hysj![]()
Jeg benytter Achromat (den tynne tilpasset Rega). Skal ikke ha noen sterke meninger om lydforskjell opp mot den originale filtmatten, men det lille jeg hadde av statisk elektrisitet er totalt eliminertHåper det er mulig å forstyrre adelskapet på en lørdagskveld… Det gjelder Achromat matte til SL-1200G.
Så vidt jeg har forstått har du skaffet deg en slik, og i den forbindelse lurer jeg på om du synes det er merkbar forskjell på lyden og på graden av statisk elektrisitet i forhold til originalmatten?
Mener jeg leste noe om at disse mattene kunne være «ujevne» og derfor ikke lå helt flatt på spilleren. Hva du merket noe til det?
Er det den vanlige Achromat matten på 5mm du har til din spiller?
Beklager forstyrrelsen, det skal aldri skje igjen. I alle fall ikke i dag![]()
Tusen takk for den infoen. Jeg er tidvis rammet av ganske mye mer enn bare litt statisk elektrisitet, så jeg er spent på effekten...Jeg benytter Achromat (den tynne tilpasset Rega). Skal ikke ha noen sterke meninger om lydforskjell opp mot den originale filtmatten, men det lille jeg hadde av statisk elektrisitet er totalt eliminert![]()
Det karmana sierTusen takk for den infoen. Jeg er tidvis rammet av ganske mye mer enn bare litt statisk elektrisitet, så jeg er spent på effekten...
Forsterker settetHva da!?! JEG fikk det ikke med meg! Det var for mange kunder i butikken!!
Det var litt pussig skrevet men okKopi mot original der ja
uansett flotte spillere begge![]()
Ikke verre enn at 1210mkII har blitt laget i mange år og da Technics gjenoppsto, valgte de å bygge opp en ny produksjonslinje med nye maskiner basert på den tidligere spiller. Noe som viser seg å være vellykket. Du kjenner jo sikkert historien.Det var litt pussig skrevet men ok.
Jo fine de![]()
Kjenner den ja, har altid likt de. Min første var en 1200 så de i sølv ligger nærmest hjertetIkke verre enn at 1210mkII har blitt laget i mange år og da Technics gjenoppsto, valgte de å bygge opp en ny produksjonslinje med nye maskiner basert på den tidligere spiller. Noe som viser seg å være vellykket. Du kjenner jo sikkert historien.
JeppStreamer?
Grattis!
TakkGratulerer med HiFi Rose.![]()
TakkGratulerer!![]()
EierFjongt! Er du på låneren eller er du blitt eier?
TakkGrattis Ovevirkelig en flott box men du må ha fremme vu metrene
mvh
TakkisGrattis!
TakkGrattis! Den er kanon fin.![]()
Grattis! Da har du noe gøyalt å se på og leke med i motsetning til det stusselige displayet på Lumin
TakkSe her ja, gratulerer med kul streamer !
TakkGrattis! Da har du noe gøyalt å se på og leke med i motsetning til det stusselige displayet på Lumin![]()