Evo III
Hertugen
Får bytte til lydplanke daAI det kan jo fort bli jævla dyrt da, kan jo gå på bekostning av hi-fi dette da.
Får bytte til lydplanke daAI det kan jo fort bli jævla dyrt da, kan jo gå på bekostning av hi-fi dette da.
Jo. Men det er ikke mange som kjøper gullskiver, mens spilleren er til salgs@Evo III er ingen luring, han er snill og real som dagen er lang!
Nei det er jo santJo. Men det er ikke mange som kjøper gullskiver, mens spilleren er til salgs
Bestilte den før jeg hadde bestemt å selge spilleren@Hifisnurr
Akkurat det reagerte jeg på også, og satt helt stille en stund i påvente av melding om NY spiller innkjøpt
Takk det samme FIkke alltid like lett Ha en fin helg Ove
mvh
Det er tatt ad nota…Synes Jorge bør markere dette betydelige taktskiftet ved å skifte navn på sjappa si i et par uker til:
"Hifi&CD"
Bidrar til at du får godfølelsen når du snoker i den ene boksen av CD. For en venn.
Sånn, da er dagen ablegøy unnagjort. Så kan du være så vonbroten du bare orker
Hmmm, vet ikke om dette lønnte seg Gunner. Du er nok ikke den første jeg kontakter når ting skal legges ut for salg her.Synes Jorge bør markere dette betydelige taktskiftet ved å skifte navn på sjappa si i et par uker til:
"Hifi&CD"
Bidrar til at du får godfølelsen når du snoker i den ene boksen av CD. For en venn.
Sånn, da er dagen ablegøy unnagjort. Så kan du være så vonbroten du bare orker
Det er da en søt samling. Men skjønner ikke behovet utover dette når en har mulighet til å streame all musikken,eller ble den solgt?608 LP plater og 132 CD plater. Må vel en tur til @Hifi&Vinyl og snoke i CD kassene . CD plater er jo pynt det også, ikke bare vinyl.
Vis vedlegget 907430