Evo III
Hertugen
Er enig der gittBlir nesten satt litt ut av synet av power ampene dine Ove Skikkelig kule
mvh
Er enig der gittBlir nesten satt litt ut av synet av power ampene dine Ove Skikkelig kule
mvh
Du får jekke opp tv’en litt, så du får plass til båndspillerenTil og med @ptb musikk.
De har SA-5000 som jeg en gang eide. Den skulle jeg hatt nå, men får nøye meg med McIntosh. Vis vedlegget 919248
Er ikke mere å jekke påDu får jekke opp tv’en litt, så du får plass til båndspilleren
Det er nesten så jeg blir rørt
Jo men LVB utgaven, den låt jo som en MC PU, jeg vil ha MM lydenHar ikke du hatt Tom Black tidligere også?
Litt flatere og mindre detaljertHva er forskjellen på MM- og MC-lyd?
Fornøyd nå ?Du får jekke opp tv’en litt, så du får plass til båndspilleren
Ikke testet ennå.
Gratulere
Håper båndspillern spiller fint!?
Hva har Hertugen tenkt her?Det dukker nok opp en
Ikke kommet så langt ennåHva har Hertugen tenkt her?
Heter hun Tine eller Synnøve?Burde da være mulig å holde plenen fin!
Vis vedlegget 919600
Det er forskjell på jur og pupperBurde da være mulig å holde plenen fin!
Vis vedlegget 919600
Vil nesten si at det er jur utfra bildetDet er forskjell på jur og pupper
Hvis «plenen» hennes er like forvokst som hennes øvrige attributter, har hun mer enn nok med egen hage!Burde da være mulig å holde plenen fin!
Vis vedlegget 919600
Hadde nok gitt beng i plena.. å brukt tiden på jura.. Forsåvidt stemmer det jo med virkeligheten her nord også..Burde da være mulig å holde plenen fin!
Vis vedlegget 919600
To tredels dag fanatisk. Da var de jaggu ferske... God helg EvoRørene er helt nye, Jørgen kjøpte av jbh 2/3 dager før jeg fikk de. Måle data på alle rørene.
Heldigvis Hertugen selv som satt i rørene Flott å høre at det ordnet segNår jeg kikket oppi så det ut som Brimar røret ikke satt helt rett i sokkelen.
Så lenge det ikke er produsert i"går" så får det stå sin prøvesyns jeg ymter kabelskooo nedi boksen der jeg