Det som ramler inn i hodet mittGratulere med ny spiller
Hva er neste prosjekt nå da?
Disse har jeg hørt hos selger /eier.Nå har du hatt dette oppsettet i en evighet (evos tidsregning) og dessuten må du bytte over til sølv igjen, da disse ligger på brukten! LØP OG KJØP!
Pass Labs XA160.5 monoblokker selges
Pass Labs XA160.5 monoblokker selges Store kraftige monoblokker fra Pass Labs på hele 160w klasse A er sjelden vare! Konstruktøren Nelson Pass er en legende innen high-end hifi, og han mener at klasse A gjengir musikk på den beste måten...www.hifisentralen.no
Skal vi slå oss sammen?Jeg får leve med "studentanlegget" en tid til, selv om trygdeoppgjøret er rett rundt hjørnet. Mulig det blir stråhatt og trekkspill ved Askimtorget i år også...
Flotte amper det der, Pass Labs er nok noe som må testes her etterhvert.Disse har jeg hørt hos selger /eier.
Flotte og vellydende monotrinn, som jeg godt kunne ha tenkt meg sjøl, hvis jeg hadde så mye penger å bruke på amps. + at de tar en del plass. 160w klasse A er heftig. Byggekvalitet er til å bli blank i øya av.
Eneste grunnen til at selger skifter de ut, er at de nå er erstattet med noe enda heftigere.
Noen gjør narr av begrepet High-end.
Det må de bare gjøre.
Må ha det ja.Det er bra å ha noen Pro-jecter
Shit....håper det ikke blir for omfattende daMå ha det ja.
Det tok fyr i motorrommet på båten når vi var ute på Søndag så da har jeg litt å gjøre der også.
Neida, bytte en oljetank til drevet og noen nye kabler så er vi derpluss litt vask daShit....håper det ikke blir for omfattende da
Hertugen fikk vel entreløyve i Drøbak, og kunne sitte på inn til Akershus festningskai?Det er en amerikansk skute, som putrer i snekkefart inn fjorden, du skal ikke se på den?
Tar en titt i morgenDet er en amerikansk skute, som putrer i snekkefart inn fjorden, du skal ikke se på den?
Drøyt 4000 soldater på byen - man får håpe de har bra dressur .Tar en titt i morgen
Får håpe det jaDrøyt 4000 soldater på byen - man får håpe de har bra dressur .
Det der er ikke dumt! Spilleren går mye jevnere MED strikk.En oppgradering til Pro-Ject spilleren.
Vis vedlegget 922616
Vi får ta det med teskje daDet er der ikke dumt! Spilleren går mye jevnere MED strikk.
De sier såBest uten plastikk...
Ja både brura og hifi-entusiaster er enig om detBest uten plastikk...
Hardware. Kommer tilbake til det når jobben er gjort.Soft eller hardware? Nysgjerrig siden samme ampen står her
Takk det samme kompisSpennende tider Ove Ha en fin pinsehelg buddy
mvh
Jøss, kanskje den møter Marantzen min på slaktebenken hos Neby da?C-52 skal få oppgradert riaatrinn, det blir stas.
Vis vedlegget 923249
Er den vrak alt ?Jøss, kanskje den møter Marantzen min på slaktebenken hos Neby da?
Ikke må, men kan.Har dere utstyr som må oppgradere gutter
Hmmmm
gismo
Hehe neida, bare litt «sår i halsen» 🥹Er den vrak alt ?
Man velger sine venner med omhuJeg skjønner at det lønner seg å drikke rødvin med mr. Rolf…
Ja det skader ikkegrr... får lyst på Mcintosh bare ved å se på det . Er jo så romantisk å sitte i mancaven med de lysa og det designet .