Ja Roksan Blak ser ikke galt ut detLuxman er flott, men yamaha skal ha for at den er jæævli flott å se på..
Syns også at den nye roksan saken endelig ser litt bra ut.. det gjor ikke k3 utgaven..
Vet ikke,først hente en 2011 Audi A4 til uka,så til Berlin tenker dac etter det .Hvilke andre dac skal du teste ut?
Ikke sant ! Ække no Ford ivertfallSå jo grei ut den der, rart hva man kan få for penger
Da hadde jeg begynt å lureIkke sant ! Ække no Ford ivertfallSå jo grei ut den der, rart hva man kan få for penger
O
Rolig nå har BMW og Mercedes også!!!Auda... 4 nuller i fronten og en bak rattet...
Ja der går grensen,vil jo ikke hermeDa hadde jeg begynt å lureIkke sant ! Ække no Ford ivertfallSå jo grei ut den der, rart hva man kan få for penger
O
Merca går siden det er en klassiker.. bmw skal jeg ikke begynne på engang...Rolig nå har BMW og Mercedes også!!!Auda... 4 nuller i fronten og en bak rattet...
O
Rolig nå,kjører ikke du riskoker ???Merca går siden det er en klassiker.. bmw skal jeg ikke begynne på engang...Rolig nå har BMW og Mercedes også!!!Auda... 4 nuller i fronten og en bak rattet...
O
Klart det er motor i den ellers står den jo stille???Fin bil evo. Er det noe motor i den? Og en enig med deg ang "fikses-og-repareres-daglig".
Ja etter å hatt masse tyskerter og amerikansk så har man skjønt at bilverden er forandret.. 2.5år med riskokern og den bare går å går..Rolig nå,kjører ikke du riskoker ???Merca går siden det er en klassiker.. bmw skal jeg ikke begynne på engang...Rolig nå har BMW og Mercedes også!!!Auda... 4 nuller i fronten og en bak rattet...
O
O
Det er mandags biler innen alle merker,hatt 4-5 BMW'er kun 1 som var kjip en520 bensin,sikkert 15-20 Mercedes'r 1 som var kjip der en S320 Bensin resten var bra. Camaro,El Camino,Ford Van Econoline med 470 hk,Jaguar med V8,Rolls Roys 54 mod.Ja etter å hatt masse tyskerter og amerikansk så har man skjønt at bilverden er forandret.. 2.5år med riskokern og den bare går å går..Rolig nå,kjører ikke du riskoker ???Merca går siden det er en klassiker.. bmw skal jeg ikke begynne på engang...
O
Største skuffelsen jeg har eid av en bil var faktisk bmw m5.. en strøken en eiers bil.. så fort man så litt hardt på gasspedalen så gikk noe til helvette... så noe sportslig kjøring innbydde den ikke til.. derimot fiks og reparer daglig... det er saker som tåler trollhjuling
Og nr 2 bilen her som jeg hadde når jeg var innom deg er jo en ford.. fantastisk kjøremaskin
Liten vits og kjøpe tilbake merker du har hatt og solgt,de blir etter min erfaring ikke lenge i husSom sagt, den roksan saken ser veldi bra ut.. men når det kommer til engelsk så har exposure satt sine spor og er klar favoritt..
Exposure dacen var også helt fantastisk.. kansje man skulle finni seg en sånn igjen...
Tenkte jeg også,men ville ikke si noe BMW og Ferrari er kjøremaskiner,Porsche 911 Turbo også men ikke noe og bruke i byen.Ford, kjøremaskin... Hmm..
Klart,de har moro biler også,men til verdags bil er de lite spennendeFinnes mange forder som er kjøremaskiner... focus rs er meget morro... gamle klassikere som sierra cossie også.. så ford kan.. men drømmebilen er nok en førstegen lotus cortina.. det skal stå en sånn i garasjen her til slutt
Det er klart,men spennende er det ikkeTil værdags skal det funke
Joda.. klikker forden i sport så er den livlig å gøyal nokDet er klart,men spennende er det ikkeTil værdags skal det funke
O
NEI DA!!!!!!!!Joda.. klikker forden i sport så er den livlig å gøyal nokDet er klart,men spennende er det ikkeTil værdags skal det funke
O