Takk for detDet ble veldig bra dette gitt utgangspunktet, det er nok ingen som kommer til å ligge merke til dette. Du har gjort en særdeles god jobb, En god klapp på skulderen fortjener du.
Det er det ingen tvil omBle fint dette, godt jobba
Ved neste krumspring flytter du sikkert Fyne
gismo
Visste ikke at han holdt oppe mandager. Har trodd at det er tor-lør som gjelder, men du har kanskje egen nøkkel?
Ikke nøkkel men er jo priviligertVisste ikke at han holdt oppe mandager. Har trodd at det er tor-lør som gjelder, men du har kanskje egen nøkkel?
Hører rykter om at adelige har egne åpningstider. For alle andre gjelder følgende:Visste ikke at han holdt oppe mandager. Har trodd at det er tor-lør som gjelder, men du har kanskje egen nøkkel?
Ikke sant!Så bra!
Se her ja, nå snakker viLiten tur til @Hifi&Vinyl i dag
Det er japan pressingerEr dette noe spesielle greier, siden de har "sumobelte" på venstre side? Kan ikke si at jeg har sett slike før
Har aldri hørt Bryan Ferry synge på japansk, hvordan låter det?Det er japan pressinger
Litt som å ha sex med en and, veldig rartHar aldri hørt Bryan Ferry synge på japansk, hvordan låter det?
Ja det kan jeg troLitt som å ha sex med en and, veldig rart
....men også litt godt kanskjeLitt som å ha sex med en and, veldig rart
Sumobeltet kalles "OBI"Er dette noe spesielle greier, siden de har "sumobelte" på venstre side? Kan ikke si at jeg har sett slike før
Og så er det ein merkeleg konvensjon at dersom plata er trykt i Japan, så skal dette helst sitja på, endå det er frykteleg upraktisk og dekkjer til halve albumframsida.Sumobeltet kalles "OBI"
Godt sagtHusk at man skal være snill med seg selv, mens man har seg.
Plutselig så har man seg ikke lenger!
He he, begrepet Duck walk fikk en ny betydningRegistrerer at det i tråden deles høyst spesielle erotiske opplevelser fra dyreriket. Det er jo hyggelig at mange har noen til felles, men det underbygger helt klart betegnelsen østenfor folkeskikken
Nuvel, over til Bregen with The Strolling OnesRegistrerer at det i tråden deles høyst spesielle erotiske opplevelser fra dyreriket. Det er jo hyggelig at mange har noen til felles, men det underbygger helt klart betegnelsen østenfor folkeskikken
Helt klart. "Strange world".Og så er det ein merkeleg konvensjon at dersom plata er trykt i Japan, så skal dette helst sitja på, endå det er frykteleg upraktisk og dekkjer til halve albumframsida.
帯
Rett og slett grise finPå oppfordring fra @Focal så legger jeg ut et bilde jeg tok på Axpona av en spiller du forhåpentligvis setter pris på
Vis vedlegget 1017903