soundscape
Æresmedlem
Sweet og Slade har vel aldri vært innafor Men, jeg var nok for progfiksert da de herjet som verst.
Prog er glammens humørløse tremenningSweet og Slade har vel aldri vært innafor Men, jeg var nok for progfiksert da de herjet som verst.
Jeg kan lett spare meg for den jeg altsåPøh, hvis man mener Sweet sin Ballroom Blitz ikke har tålt tidens tann…….er det bare å stille seg foran speilet og sjekke ut hvor problemet tidens tann ligger
Prog er glammens humørløse tremenning
Elsker bilde
Og gammalSweet og Slade har vel aldri vært innafor Men, jeg var nok for progfiksert da de herjet som verst.
Og gammal
Like greit at man ikke fikk dem den gang…
Ikke så braHvordan har været innover de siste par dagene hvert ?
I Fredrikstad og spesielt særp så har det hvert mye dårlig vær men på Seilø (Fredagshølet) så slipper vi unna
blir knæll neste ukeIkke så bra
Jeg tar dessverre ikke den men venter i spenning på bilderEt lite hint
Dette er aldeles praktfulle høyttalere til nesten all musikk. Ja, de mangler dypbass, men med en passende subwoofer, er jeg nesten hundre prosent sikker på at du kan få et høyttalersystem som kan gjøre livet surt lydmessig for mange fullfrekvente høyttalere. Til en langt lavere pris. Så selv om…………. er død, lever ånden hans videre i disse lekre lydskulpturene. Imponert er bare forbokstaven.
Siden du nå en periode har spilt på kanskje litt mer rølpe høyttalere, tenkte jeg du ville tilbake til noe mer siviliserte ting, ala Sonus Faber du hadde før. Altså Franco Serblin Accordo Goldring, men de ser jo ikke ut, så dem kan det ikke være.Et lite hint
Dette er aldeles praktfulle høyttalere til nesten all musikk. Ja, de mangler dypbass, men med en passende subwoofer, er jeg nesten hundre prosent sikker på at du kan få et høyttalersystem som kan gjøre livet surt lydmessig for mange fullfrekvente høyttalere. Til en langt lavere pris. Så selv om…………. er død, lever ånden hans videre i disse lekre lydskulpturene. Imponert er bare forbokstaven.
Du skjønnte det ja, fa’an
Å gå på Accordo med seg selv er ikke et Ktema for hertugenNå må du ikke gå på accordo med deg selv når du velger høyttalere, @Evo III
Så det ble Cabasse alikevel jaDet er noe veeeeeldig vakkert
Nei men det fristet(not)Så det ble Cabasse alikevel ja
Klart det, er jo sjefen av bling jegÅ dæven! Kommer dem i sånn Xtra Bling Ltd Edition også?
Skal ikke undervurdere det... de jeg har nå gruser klipsch Palladium p37 langt ned i støvla både i lydtrykk, lyd størrelse og lyd kvalitet.. men på siste er jo ikke klipsch de vanskeligste å slåStativhøyttalere? Men flotte er dem så det er vel på sin plass å gratulere
mvh
Ja, og det er en grunn til det også.Stativhøyttalere? Men flotte er dem så det er vel på sin plass å gratulere
mvh
Ser den Ove Skal du ha en sub også?Ja, og det er en grunn til det også.
Pga øreproblemene er disse lettere og plassere. Og ikke minst kan settes nærmere meg i rommet.
JaSer den Ove Skal du ha en sub også?
mvh