Zulu
På kjøret igjen!
Gratulerer med flott sub!
Ikke på noen timer ennåEr det noe annet som skal byttes i den nærmeste fremtid?
Da kunne jeg kombinere gratulasjonene
Så morsomt og så blank! Rekker man gratulere, er det riktig å gratulere? Beholder du den?Jaggu er den blank.
Vis vedlegget 1039264
Høvdingen på banen, en egen gratulasjons knapp for the Duke, blir jo både sliten og huggernSå morsomt og så blank! Rekker man gratulere, er det riktig å gratulere? Beholder du den?
Beholder den jaSå morsomt og så blank! Rekker man gratulere, er det riktig å gratulere? Beholder du den?
Pur gledeSpør for en venn. Er denne frekvensen på bytte til nye ting pur glede, eller er de et snev av frustrasjon blandet inn?
Ok, da tar jeg sjansen på å sende avgårde en gratulasjon.Ikke på noen timer ennå
TakkisGrattis!! Det gikk kjapt
TakkGrattis!
Det var noe annet enn stresskoffertene
*Nye tannhjul dras i gang i hertugens øverste etasje*Har du testet med 3 subber?
TakkGratulerer med ny sub!
Har du testet med 3 subber?
Jeg tenkte jeg kunne bidra med en "lur" ide i tilfelle han ikke hadde nok av dem fra før…*Nye tannhjul dras i gang i hertugens øverste etasje*
Spør for en venn. Er denne frekvensen på bytte til nye ting pur glede, eller er de et snev av frustrasjon blandet inn?
Så lenge jeg synes det med å bytte er gøy så kan jeg ikke love det, du er vel ikke helt den rette mannen til å rope så høyt heller
Noen ganger kan det man ønsker å utrykke med skrift bli oppfattet feil, ønsker jo
ikke å dempe O,s gledesrus over endelig å ha funnet nirvana. For, nå skal det vel ikke byttes mere utstyr?
MVH
V_M
PS Særlig
Makan, du kan da ikke påstå at jeg bytter ofte?Så lenge jeg synes det med å bytte er gøy så kan jeg ikke love det, du er vel ikke helt den rette mannen til å rope så høyt heller
såså, rolig nå, det var ikke underbukser han mente!Makan, du kan da ikke påstå at jeg bytter ofte?
TakkDet er bare å investere i flere kef saker å begynne å stable til tårn
Grattis
Ja de er langt fra billigeTakk
Til 30K stykket så begrenser det seg litt
Det vet jeg ikke da det er umulig for meg og være både oppe og nede samtidigHvordan er det å sitte nede når du drar på?
MorroklumpenDet vet jeg ikke da det er umulig for meg og være både oppe og nede samtidig
Ååååja det sa du ikke noe om, jeg har ikke spurtNå har du vel fortsatt en kone??
Hvorfor flytter du ikke Eversoloen (? Eller hva nå det er) over til høyre, oppå nederste boks?Lille pusen og jeg koser oss inne i dritt været. Streamer Tidal da jeg ikke orker å finne frem en plate🥱.
Vis vedlegget 1038298
Har ikke giddi ennåHvorfor flytter du ikke Eversoloen (? Eller hva nå det er) over til høyre, oppå nederste boks?
Takk, ja det er gode subber disse Kef’eneGrattis med ny subwoofer!
Veldig fornøyd med lillebroren, spesielt hvor "usynlig" den er i lydbildet.
mvh
Har du bilde fra 2 år og en dag siden også?
Accuphase hadde nok spilt vakkert sammen med Serblin. Men alt går jo i raske byttesykluser, så kanskje havner der igjen..2 år siden
Vis vedlegget 1040358