Proethifi
Overivrig entusiast
Hvordan låter Tannoy contra Fyne?Men jeg fant de
Vis vedlegget 1055480
Hvordan låter Tannoy contra Fyne?Men jeg fant de
Vis vedlegget 1055480
Syns de spiller "bedre" enn hva GRF 90 gjorde hos meg . Mer musikalsk/fyldig på en måte... . Må spille himmelsk på Mcintosh .Takk, håper min leten etter høyttalere er over
Ikke lett å svare på, for det første var ikke Fyne i orden, for det andre er det en stund siden. Dette spiller musikk så det holder, kanskje den beste lyden jeg har hadt her.Hvordan låter Tannoy contra Fyne?
Det gjør det jaSyns de spiller "bedre" enn hva GRF 90 gjorde hos meg . Mer musikalsk/fyldig på en måte... . Må spille himmelsk på Mcintosh .
Har til gode og herpe elementer så det går nok bra.Vær forsiktig med elementene til de der... Tannoy er ikke veldig behjelpelige med nye, mest sannsynligvis eksisterer det ikke "nye" eller erstatningselementer.
Er hva jeg har hørt.
Pøh, hvem tror du du lurer? VI vet at du leita etter sjømannsbruden som du gjemte for konaTja, lete etter jumpere jeg vet jeg har "et eller annet" sted resulterte i dette. Fikk til og med malt litt.
Vis vedlegget 1055478 Vis vedlegget 1055479
På seg selv kjenner man andrePøh, hvem tror du du lurer? VI vet at du leita etter sjømannsbruden som du gjemte for kona
Det var det vel kona som gjorde?Fått ryddet igjen
Vis vedlegget 1055492
Næggu, hun er ikke her inne uten skriftlig invitasjonDet var det vel kona som gjorde?
Overraskende tett på sidevegg i det romslige rommet. Har du testet litt mindre avstand og heller mindre toe-in?Fått ryddet igjen
Vis vedlegget 1055492
Ser kanskje slik ut, det er 44cm til sideveggen. Nå har jeg flyttet litt rundt på de og føler at det sitter nå til mine ører.Overraskende tett på sidevegg i det romslige rommet. Har du testet litt mindre avstand og heller mindre toe-in?
Bare nysgjerrig altså
Har ingen planer om det, nå er jeg så fornøyd med lyden. Bassen er helt der jeg liker den, topp/ mellomtone er perfekt til mine ører.Lettdrevne høyttalere det der skal du skifte ut forsterkere også ?
Den buklandet ikke nei.Synes Tannoyene gjorde seg veldig bra i lytterommet, og når lyden også er bra, er det bare å kose seg til du blir urolig igjen.
Husker jeg en gang skrev noe om at når du en gang turde/fikk lov å selge Sonus-gaven fra kona, kom høyttalerbyttene til å ta av. Føler ikke den spådommen buklandet. Må jo være kjekt! Mye gøyere/mer spennende å bytte høyttalere en amper, DAC og streamere
Bedre enn Fyne i ditt rom ?Låter magisk på vinyl de her.
Vis vedlegget 1055214
Ja uten tvil, selv om de ikke har helt den mellomtonen til Accordo så er jeg fornøyd jegBedre enn Fyne i ditt rom ?
Gleder meg til du får den tilbake og får vite hvordan den låterHar jo denne, Kristian har fått delene jeg kjøpte til den så den burde vere oppe og gå snart.
Vis vedlegget 1055553
Ja blir gøy å høre den, er jo en BX 300 som er studio modifisertGleder meg til du får den tilbake og får vite hvordan den låter
Takk.Gratulerer med nye høyttalere, ser meget bra ut.
TakkGratulerer! Det er pene saker!
Takk gismoGratulerer så mye, dette ble jo visuelt drit lekkert i ditt oppsett
Om du nå i tillegg koser deg og er fornøyd så får vi håpe de blir en god stund!!
De flotteste du har hatt der oppe siden Amati’ene
gismo
Nå ser det virkelig ut som om du har fått deg Cervin VegaKvelds mys som svenskene sier
Vis vedlegget 1055646