V
vinyl-mannen
Gjest
Regner med at du er travelt opptatt med å lage kobling til meg O???
JaHe he, bra. Regner med at du pekte og andre bar for harde livet?
Nja,litt bedre enn den som var her blir det nokNå blir det brannsikker og lydtett dør
TakkGratulerer med ny sofa Skal du trå til som barnevakt på Sellbakk igjen med det første ?
Spør dem om de har plass til ett par kassettspillere på vei tilbake daTakkGratulerer med ny sofa Skal du trå til som barnevakt på Sellbakk igjen med det første ?
Nei skal nok ikke det desverre . De kommer hit om en ukes tid når jeg tenker meg om
O
Det kan jo hende,sjekker det og gir tilbakemelding til degSpør dem om de har plass til ett par kassettspillere på vei tilbake daTakkGratulerer med ny sofa Skal du trå til som barnevakt på Sellbakk igjen med det første ?
Nei skal nok ikke det desverre . De kommer hit om en ukes tid når jeg tenker meg om
O
Døren sitter som den er spikret Jeff Lynn liker jeg,og nei den har jeg ikkeSitter døra fortsatt i åpningen O
Jeff Lynne er vel en favoritt hos deg?
Har du denne?
Vis vedlegget 411877
Er vel ikke noe vits i å levere noe tilbud på badet nåDet frister noe sinnsykt,men da må vel forsterker og andre ting oppgraderes også da blir det dyrt!
Kryper inn i tenkeboxen
O
De blir nok det,tilbud ventes med lengselEr vel ikke noe vits i å levere noe tilbud på badet nåDet frister noe sinnsykt,men da må vel forsterker og andre ting oppgraderes også da blir det dyrt!
Kryper inn i tenkeboxen
O
Må bli stue oppe nå da og lytterom nede, tenker kona blir fornøyd
Blir ikke disse litt overkill på lytterommet?
Takk takk gleder meg til i morgen kan du si^ Oi, såpass ja. Nyyyydelige saker. Gratulerer
Hørte på deg jeg,Baluba og kjøpte deDrit i hva familie og banksjef sier, bare gå for det. Går det til helvete kan du i verste fall flytte inn i dem til stormen har lagt seg.
Italiensk rekved kan brukes til mye rart bare du har nok av det.
Lurt å høre på meg, har alltid gode råd til hvordan andre skal nærme seg konkursens rand. Men for å være alvorlig er vel dette et av få high end nykjøp der fallhøyden er relativt lav økonomisk. Så fryktelig mye kan du faktisk ikke tape på dem i forhold til han eller hun som kjøpte dem til fullpris i forrige uke.Hørte på deg jeg,Baluba og kjøpte deDrit i hva familie og banksjef sier, bare gå for det. Går det til helvete kan du i verste fall flytte inn i dem til stormen har lagt seg.
Italiensk rekved kan brukes til mye rart bare du har nok av det.
O
Takk,gleder meg vilt til i morgenGratulerer med en av markedets peneste høyttalere! At de låter så godt som dem gjør er jo en bonus!
Takk T-1 tror dette blir bra,neste er forsterker som må oppgraderesGratulerer!! Heftig
Takk,HC ja til prisen er dette gøyGratulerer med vakre kreasjoner! Og til en meget god pris.
Takk skal du ha,balubaJa, det har sjelden vært en bedre grunn til å gratulere.
Takk,Karmana. Det er den finishen jeg liker best også,med klarlakk er de super fineGratulerer!!! Vakre høyttalere i den mest smakfulle finishen