Skjønner overhodet ikke hva du menerHva med dimmer på disse boksene dine da
Go hælj gode mann
gismo
Fikk du sjekket lageret på spilleren?Er det den beste til PF(etterTDSOTM)?
Vis vedlegget 1072501
Ikke ennå, går 100% stabiltFikk du sjekket lageret på spilleren?
Seff gjør den det. Er jo laget av ekte ingeniører!Ikke ennå, går 100% stabilt
Det er noe med detSeff gjør den det. Er jo laget av ekte ingeniører!
Leste i tråden til @bluesbreaker da fikk lyst til spille Brian Ferry. Mye bra i fra den mannen
Vis vedlegget 1072635 Vis vedlegget 1072636
Hadde valgt The Wall og Wish you were here før Animals, vis jeg måtte velgeEr det den beste til PF(etterTDSOTM)?
Vis vedlegget 1072501
Takk det samme, EspenHadde valgt The Wall og Wish you were here før Animals, vis jeg måtte velge
Det deilige er at det slipper vi Går litt i bølgedaler hvem jeg spiller mest!
Ha en fin Floydis`k lørdag Evo
Mvh: Espen L
Mamaouna har vel veldig bra lyd også. Husker at den låta var med på en CD fra Danske High Fidelity...
Mye bra fra bluesbreaker. Takk sann.
Vet du liker Ferry.
Forundrer meg ikke om disse vinylutgavene kommer inn på slottet.
Vis vedlegget 1072644
Går sikkert an å spille dem på DD platespiller også.
Kos deg MHa en fin helg hva du nå spiller Ove Nå er jeg snart klar for et 2 dagers julebord
mvh
Kanskje den eike benken skal få bliDet ble veldig fint, passer jo bra inn også. Hva har du for plan videre om nytt møbel?
Ja synes den passer bra innKanskje den eike benken skal få bli
TakkSer bra ut og Tannoyne er flotte da
Takk FBle veldig bra dette Ove Ryddig og pent
mvh
Jeg later som jeg ikke så dette innleggetJeg bare elsker å være uenig Synes det ble vel rustikt for en staselig hertug
Hvilke hikk hadde du på Eversolo? Hatt min A8 i over et år, uten noe som helst tull.WiiM leverer varene. Ikke et eneste hikk på 2 uker, det kan jeg ikke si om eversolo.
Vis vedlegget 1073413
Den låste seg på USB utgangen, måtte kutte strømmen på den minst en gang i ukaHvilke hikk hadde du på Eversolo? Hatt min A8 i over et år, uten noe som helst tull.
Da hadde jeg nok levert den inn igjen, slik skal det jo ikke være.Den låste seg på USB utgangen, måtte kutte strømmen på den minst en gang i uka
Nå er den historie så da er det ikke et tema lengerDa hadde jeg nok levert den inn igjen, slik skal det jo ikke være.
Da for’n for lite øl OveWiiM leverer varene. Ikke et eneste hikk på 2 uker, det kan jeg ikke si om eversolo.
Vis vedlegget 1073413
Er ikke USB sånn datagreier og S/PDIF for musikk?Den låste seg på USB utgangen, måtte kutte strømmen på den minst en gang i uka
Tja hmm næ er det ikke det a?Er ikke USB sånn datagreier og S/PDIF for musikk?