T-1
Hi-Fi freak
Virkelig fett design imo! Kos deg å godt nyttårFørste gang jeg har brukt 2 dager på å sette opp en integrert forsterker. Måtte lese meg opp litt før det satt
Vis vedlegget 1085832
Virkelig fett design imo! Kos deg å godt nyttårFørste gang jeg har brukt 2 dager på å sette opp en integrert forsterker. Måtte lese meg opp litt før det satt
Vis vedlegget 1085832
Godt nyttårVirkelig fett design imo! Kos deg å godt nyttår
Lekker bare husk at du får lyst til å slutte med vinyl én gang pr årMå vel ut til Mala Audio og sjekke dette RIAA trinnet. Noen planer for 2025 må en jo ha.
Vis vedlegget 1086016 Vis vedlegget 1086017
Ikke med SP-10 i hus med Ortofon Windfeld på. Tester RIAA i F-05 nå, ikke noe dårlige greier det. Så om E02 er si 2X bedre lover jo det godt.Lekker bare husk at du får lyst til å slutte med vinyl én gang pr år
E02 er nok flere ganger bedre. Men synes du bør ha rør i riaanIkke med SP-10 i hus med Ortofon Windfeld på. Tester RIAA i F-05 nå, ikke noe dårlige greier det. Så om E02 er si 2X bedre lover jo det godt.
Vis vedlegget 1086021
Det har jeg prøvd 2 ganger, aldri merE02 er nok flere ganger bedre. Men synes du bør ha rør i riaan
Jasså. Ble det for slapt?Det har jeg prøvd 2 ganger, aldri mer
Du har prøvd ordentlig saker også selvfølgelig Veeeeeeldig kul sak den siste der
Burde heller ikke være det.Jeg har null støy i min E-Glo Petit.
Er litt oppgraderte deler der, men ja same same, but different som det heterBurde heller ikke være det.
EAT E-Glo-Petit er i bunn og grunn "bare" en Project Tube Box DS-2 i annen innpakkning.
Heinz Lichtenegger er mannen bak Project.
Josefina Lichtenegger er "navnet" bak EAT.
Og ja.... de er mann og kone
Tja, interessant å lese specs, der de åpenbart har vært litt selektive. De opplyser om 87dB S/N uten å opplyse om hva dette tallet refererer til, samtidig som de skryter at ingen andre kommer i nærheten. Vel, dette tallet stemmer når det kommer til MM, men går man til MC faller den til høyst middelmådige 69dB.Burde heller ikke være det.
Nyt dagen!God morgen, dæven døtte nå er det kaldt ute. Godt med varm kaffe og radio .
Vis vedlegget 1086197
Jeg står også straks på farten til tannlegen...med bil da, siden Råde ikke har T-bane. Lykke til!Nyt dagen!
Jeg foretrekker å starte året på T-banen for en tannlegetime
Takk det sammeJeg står også straks på farten til tannlegen...med bil da, siden Råde ikke har T-bane. Lykke til!
Takk gunner mannen og godt nytt årGrattis med nytt leketøy, hertug
Ja, du får takke pent. Gudene skal vite at jeg anstrengte meg til det ytterste for å ikke legge til noe spydigheter og sarkasme i innleggetTakk gunner mannen og godt nytt år
Ja jeg tviler ikke et sekund på det, stusset litt på det faktiskJa, du får takke pent. Gudene skal vite at jeg anstrengte meg til det ytterste for å ikke legge til noe spydigheter og sarkasme i innlegget
Godt nytt år!
God morgenGod morgen, dæven døtte nå er det kaldt ute. Godt med varm kaffe og radio .
Vis vedlegget 1086197
Hva synes du om den mot c52 sin pre da? Jeg og har testet c52 mot min Petit og den når ikke opp dit, dessverre.Spilt igjenom 10/15 plater med den innebygde RIAA’n i Esoteric forsterkeren. Brukte da den 40år gamle kabelen til EPA-250 armen, den har fått nye phono plugger og virker 100%. Byttet tilbake til PJ phono box RS, som riktig nok er moddet mye av Kristian Rolf siden det var den han selv brukte i sitt oppsett. Det er nok ikke sånn at jeg kommer til å bruke det innebygde i Esoteric så sant ikke PJ RIAA’n skulle gå i stykker.
C-52 sin RIAA er god den,har bedre justerings muligheter enn Esoteric sin. Begge duger om du ikke har en rigg til 50K +++, jeg brukte Pro-Ject på McIntosh ogsåHva synes du om den mot c52 sin pre da? Jeg og har testet c52 mot min Petit og den når ikke opp dit, dessverre.
Hva bruker du som DAC?GM
Ja den ble solgt etter få dager, liker WiiM bedre.